Mavestørrelse.. Stor eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.914 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Mor.til.stjernebørn

Hej folkens

Jeg er lidt i tvivl omkring min mavestørrelse... Det er første gang jeg er gravid, og eftersigende burde man slet ikke kunne se noget endnu... Alle omkring mig sige at det allerede kan ses, og når jeg ser billeder af min mave uge for uge, så kan jeg også godt selv se at der sker noget..

Men vil gerne have jeres mening... Er jeg vokset, eller er det vores øjne der snyder?

På rækken taget fra venstre mod højre: 4+2 - 5+0 - 6+0 - 7+0

Mange fra Camilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

BetonSlotsPrinsesserne

NovaNataly skriver:

Hej folkens

Jeg er lidt i tvivl omkring min mavestørrelse... Det er første gang jeg er gravid, og eftersigende burde man slet ikke kunne se noget endnu... Alle omkring mig sige at det allerede kan ses, og når jeg ser billeder af min mave uge for uge, så kan jeg også godt selv se at der sker noget..

Men vil gerne have jeres mening... Er jeg vokset, eller er det vores øjne der snyder?

Mange fra Camilla

Du er vokset. Vildt..

Anmeld

27. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

NovaNataly skriver:

Hej folkens

Mange fra Camilla

Du er helt sikkert vokset. Du har en fin mave. Jeg var og er stadig en del oppustet, og det får det til at se ud af mere. Hvordan har du det? 

Anmeld

27. maj 2011

bobbles

hold da op du vokser hurtigt det har jeg os en veninde der gjorde og idag har hun en dreng og en pige på 7 måneder

Anmeld

27. maj 2011

Troldepussen

NovaNataly skriver:

Hej folkens

Mange fra Camilla

Du er godt nok blevet stor på så kort tid, er du sikker på der kun er en???

Anmeld

27. maj 2011

Vivian87

Troldepussen skriver:

Du er godt nok blevet stor på så kort tid, er du sikker på der kun er en???

Bestemt vokset! Vil sige det samme, er du sikker på der kun er een???

Anmeld

27. maj 2011

Nynne88

Jeg synes ikke det var så slemt. Men det er normalt at maven forandre sig hurtigt. I starten kan man være meget oppustet pga hormoner og måske ændrede spisevaner. Jeg synes at din mave er fin og er sikker på at den er som den skal være.

Anmeld

27. maj 2011

Mor.til.stjernebørn

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Du er helt sikkert vokset. Du har en fin mave. Jeg var og er stadig en del oppustet, og det får det til at se ud af mere. Hvordan har du det? 

Jeg er begyndt at få kvalme, men ellers har jeg det fint.. Godt nok har en en masse humørsvingninger, men det er vel normalt

Anmeld

27. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

NovaNataly skriver:

Jeg er begyndt at få kvalme, men ellers har jeg det fint.. Godt nok har en en masse humørsvingninger, men det er vel normalt

Hehe ja det er vist helt normalt 

Anmeld

27. maj 2011

Mor.til.stjernebørn

Vivian87 skriver:

Bestemt vokset! Vil sige det samme, er du sikker på der kun er een???

Nej, det er nemlig det jeg vil høre folk lidt til.. For eftersom det ikke burde kunne ses endnu, så ville jeg lige høre folk til det... Min forlovedes søskende (storebror og storesøster) er tvillinger.... Men det er det eneste hold tvillinger i hans familie han ved af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.