Lidt mindre glade jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

499 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
Det er simpelhen noget øv. Jeg har de sidste 4 mdr sparet en røvfuld penge sammen for at kunne holde en jul med mega stil Min første jul, hvor jeg ikke skulle tænke over hvad jeg havde råd til at købe, men bare købe det jeg lyster.

Men for 3 uger siden gik det galt med Henriks ryg Han gik til lægen som gav ham besked på at spise morfinpiller og blive i sengen resten af året. Så kunne de snakkes ved igen Det er ikke første gang han bare har fået en sludder for en sladder fra lægen, men nu var det nok. Jeg brugte den første uge med at stå op kl bæ for at få hunden luftet, mig selv klar, Henrik på wc, vasket og i tøjet, smurt mad så han kunne klare sig til jeg kom hjem igen og få Jesse klar til aflevering kl 7. Jeg var en smule træt.

Nå men det var et sidespor. Vi blev nødt til at kontakte en privatklinik for at få taget røngen af ryggen. (Det ville lægen ikke henvise til, men ville heller ikke udelukke en diskusprolaps ) Der smuttede så lidt af opsparingen. Det var gudskelov ikke en diskus, så han har været til kirugpraktor hvert og hvert andet øjeblik i 2 uger. Det tog en potion af han egen opsparing.

Nu har jeg så regnet lidt på pengene i december. Han får ca. 6000 mindre udbetalt, så jeg er nu tilbage til det sædvanlige julegavebeløb Havde virkelig virkelig glædet mig til at shoppe amok i år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

bette

åhh det er dælme sur røv da.. kan godt forstå du er lidt irriteret over det..
kunne egentlig også være dejligt bare at have råd til det hele i julen og ikke skulle spare der og her bare for at få det til at gå op..
hmm måske man skulle begynde at spare op til januar.. og så h´ååååbe på der ik kommer sådan nogle trælse udgifter midt i det hele..,

håber snart han er på benene igen.. og godt det ik var en diskus..

Anmeld

18. november 2008

tascia

øv bøv...

god bedring

//Natascia

Anmeld

19. november 2008

MorCamilla

Kan I ikke få hjælp evt gennem favforeningen eller din mands arbejde til at betale kirugpraktor?? ( hvis det er en arbejdsskade??)
Jeg kan sagtens følge dig, hvor må det også bare være skide træls, nu hvor man lige havde glædet sig så meget til en super jul...

Bare husk at det ikke er de ting man køber der gør julen super, det er dem man er sammen med og det man er sammen om...

Jeg håber at han snart er frisk igen, go bedring til ham...

Knus fra Camilla.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.