Det er simpelhen noget øv. Jeg har de sidste 4 mdr sparet en røvfuld penge sammen for at kunne holde en jul med mega stil

Min første jul, hvor jeg ikke skulle tænke over hvad jeg havde råd til at købe, men bare købe det jeg lyster.
Men for 3 uger siden gik det galt med Henriks ryg

Han gik til lægen som gav ham besked på at spise morfinpiller og blive i sengen resten af året. Så kunne de snakkes ved igen

Det er ikke første gang han bare har fået en sludder for en sladder fra lægen, men nu var det nok. Jeg brugte den første uge med at stå op kl bæ for at få hunden luftet, mig selv klar, Henrik på wc, vasket og i tøjet, smurt mad så han kunne klare sig til jeg kom hjem igen og få Jesse klar til aflevering kl 7. Jeg var en smule træt.
Nå men det var et sidespor. Vi blev nødt til at kontakte en privatklinik for at få taget røngen af ryggen. (Det ville lægen ikke henvise til, men ville heller ikke udelukke en diskusprolaps

) Der smuttede så lidt af opsparingen. Det var gudskelov ikke en diskus, så han har været til kirugpraktor hvert og hvert andet øjeblik i 2 uger. Det tog en potion af han egen opsparing.
Nu har jeg så regnet lidt på pengene i december. Han får ca. 6000 mindre udbetalt, så jeg er nu tilbage til det sædvanlige julegavebeløb

Havde virkelig virkelig glædet mig til at shoppe amok i år
Anmeld