eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

745 visninger
11 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Maja88

ja inspireret af den anden tråd.

hvornår kom jeres børn¨på eget værelse???

min datter har nu, siden påske, sovet igennem fra  19-6.45. det eneste der kan være: er hun taber sutten eller lignende..

ville i lgge hende på eget værelse???

hun kunne jo i princip godt, men synes da ikke min lille pige på 12 uger skal ligge selv. er da synd for hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Aves.

Maja88 skriver:

min datter har nu, siden påske, sovet igennem fra  19-6.45. det eneste der kan være: er hun taber sutten eller lignende..

hun kunne jo i princip godt, men synes da ikke min lille pige på 12 uger skal ligge selv. er da synd for hende

Mine er endnu ikke sovende på eget værelse...de er 5 og 8 år..

Anmeld

27. maj 2011

Thalia

Mine børn har alle været over et år gamle før de har fået lov at rykke på eget værelse.

Der er risiko for vuggedød hele det første leveår, og den risiko nedsættes betydeligt hvis barnet sommer i samme rum som sine forældre. Og jeg ville aldrig kunne leve med mig selv hvis mit barn døde og jeg ikke følte at jeg havde gjort alt i min magt for at beskytte det.

Anmeld

27. maj 2011

Maja88

Eva. skriver:

Mine er endnu ikke sovende på eget værelse...de er 5 og 8 år..

´så lang tid havde jeg nu ikke forestillet mig hehe

sover de så i egen seng ved siden af din eller i samme seng?

Anmeld

27. maj 2011

Hvem?

Min ældste på 16 mdr kom på eget værelse da han var ca. 6 mdr, indtil da sov han  sin tremmeseng ved siden af mig. (han begyndte dog først at sove igennem da han var lidt over 1 år).

Min yngste på knap 5 mdr kom dog allerede på eget værelse, da han var et par måneder, af den simple grund han vågnede når jeg enten snakkede i søvne eller rodet rundt i sengen. (Sover ikke igennem endnu). 

Deres værelser er dog også li ved sden af soveværelset

Anmeld

27. maj 2011

FruHolm <3

Maja88 skriver:

hey vores dreng på 5 måneder sover i sin egen seng inde ved os endnu, men planen er han skal på sit eget værelse og sove når han bliver 6 måneder ifølge min sp er det også bedst at gøre det senest der, fordi jo ældre de bliver jo sværre bliver det at få dem til at sove på eget værelse

Anmeld

27. maj 2011

Maja88

Thalia skriver:

Mine børn har alle været over et år gamle før de har fået lov at rykke på eget værelse.

Der er risiko for vuggedød hele det første leveår, og den risiko nedsættes betydeligt hvis barnet sommer i samme rum som sine forældre. Og jeg ville aldrig kunne leve med mig selv hvis mit barn døde og jeg ikke følte at jeg havde gjort alt i min magt for at beskytte det.

hvordan mindskes den ved at sove i samme rum???

de sover jo også selv i barnevognen?? er den så forøget der eller?

Anmeld

27. maj 2011

Aves.

Maja88 skriver:

´så lang tid havde jeg nu ikke forestillet mig hehe

sover de så i egen seng ved siden af din eller i samme seng?

Vi har hver vores seng...men vi har også praktiseret samsovning, helt bevidst...det er vildt hyggeligt...

Anmeld

27. maj 2011

aya-zia

begge mine flyttede værelse på deres 1 års føsdag...

Anmeld

27. maj 2011

Maja88

MinBabyOscar <3 skriver:

hey vores dreng på 5 måneder sover i sin egen seng inde ved os endnu, men planen er han skal på sit eget værelse og sove når han bliver 6 måneder ifølge min sp er det også bedst at gøre det senest der, fordi jo ældre de bliver jo sværre bliver det at få dem til at sove på eget værelse

vi fik også 6 måneder at vide eller først et år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.