Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jamen kæmpe tillykke!!!
Så komde to ventede streger endelig!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
BigBabyWish skriver: Jamen kæmpe tillykke!!! Så komde to ventede streger endelig!
Tak, ja endelig Det er super dejlig, og nærmest uvirkeligt
SkrukUngKvinde skriver: Tak, ja endelig Det er super dejlig, og nærmest uvirkeligt
Ja, det forstår jeg virkelig godt...
Jeg troede heller ikke på det til at starte med.
Hvor langt er du så henne nu?
BigBabyWish skriver: Ja, det forstår jeg virkelig godt... Jeg troede heller ikke på det til at starte med. Hvor langt er du så henne nu?
Det ved jeg ikke, for har jo ikke rigtig en sidste mens at regne ud fra
Men testede jo for ca 14 dage siden, og der var den negativ
Aah OK, jamen så bliver det jo spændende at finde ud af hvor langt du egentlig er henne...
Du er helt klart gravid... Bare min test var så tydelig.. Stort tillykke... Testede selv positiv for 3 uger siden... Testede endda på min første mensdag kl. 23:20 Mine tests var slet ikke så tydelige som dine.. Min var først tydelig da jeg kom til lægen... Og der var jeg 5+0
Men endnu engang stort tillykke Det er den bedste nyhed i verden
POSITIV
BigBabyWish skriver: Aah OK, jamen så bliver det jo spændende at finde ud af hvor langt du egentlig er henne...
Ja det bliver meget spændende
NovaNataly skriver: Du er helt klart gravid... Bare min test var så tydelig.. Stort tillykke... Testede selv positiv for 3 uger siden... Testede endda på min første mensdag kl. 23:20 Mine tests var slet ikke så tydelige som dine.. Min var først tydelig da jeg kom til lægen... Og der var jeg 5+0 Men endnu engang stort tillykke Det er den bedste nyhed i verden
Okay, men dejligt at du er gravid
Tillykke med det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128