Når 4 bliver til 5?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Anonym trådstarter

Hejsa.

Jeg går nogle gange og tænker på om hvordan livet bille være med 3 børn?
Jeg har to børn nu på 2 1/2 år og 6 mdr så det er ikke fordi jeg har planer om at få en nu. Men måske engang om 4-5 år.
Jeg er ung så jeg er slet ikke klar til at give slip på den tanke med ikke at skulle være gravid igen og alt det der følger med.

Så er der nogen der kan fortælle lidt om hvordan det er? Og om det er super hårdt osv?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

jeanett 26

jeg har 3 børn på henholdsvis

1, 2½, 3½år Og de er super dejlige og nemmere så har ik været hårdere at få nummer 3 end 2.

Og vi er 26 og vi venter nummer 4 til januar

Anmeld

29. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

jeanett 26 skriver:

jeg har 3 børn på henholdsvis

1, 2½, 3½år Og de er super dejlige og nemmere så har ik været hårdere at få nummer 3 end 2.

Og vi er 26 og vi venter nummer 4 til januar

Ej hvor er i heldige. Gid det var mig!

Vil så gerne have en stor familie. 

Anmeld

29. maj 2011

mullesmith2

Jeg vil bestemt også gerne have et barn mere men så bliver det også nr,4 da min kæreste har en søn på 5år og sammen har vi så tvillingedrenge på 6mdr og så om 4års tid en mere

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

Det lyder da dejligt

Og der var ikke meget mellemrum mellem jeres Jeanett 26 Har det ikke være strenge og være gravid så hurtigt efter hinanden?

Anmeld

29. maj 2011

jeanett 26

streng hvad mener du med det?

Jeg har nydt at være gravid og har slet ik haft nogen problemer.

har taget ca 3½kg på ved hver gravidtet så ik fordi kroppen er blevet overbelastet

Anmeld

29. maj 2011

Anonym trådstarter

jeanett 26 skriver:

streng hvad mener du med det?

Jeg har nydt at være gravid og har slet ik haft nogen problemer.

har taget ca 3½kg på ved hver gravidtet så ik fordi kroppen er blevet overbelastet

Nå det var da dejligt

Jeg tog 16 og 18 kg på ved mine to graviditeter og anden gang fik jeg bækkenløsning i uge 20 så jeg ville syns at det bille være strenge og blive gravid igen om et halvt år eller om 1 år.

Og efter min sidste fødsel er jeg blevet bange for at føde igen pga den ekstreme smerte da han var så stor. Han vejede 4500 og jeg er ikke særlig stor selv. Så det var en kæmpe overbelastning for min krop.
Sådan havde jeg det slet ikke efter første fødsel. Der kunne jeg ikke vente med at skulle føde igen.

Men jeg kan så til gengæld ikke side til mig selv at jeg ikke skal være gravid igen nogensinde. Frygter bare fødslen.

Anmeld

29. maj 2011

chael

Anonym skriver:

Hejsa.

Jeg går nogle gange og tænker på om hvordan livet bille være med 3 børn?
Jeg har to børn nu på 2 1/2 år og 6 mdr så det er ikke fordi jeg har planer om at få en nu. Men måske engang om 4-5 år.
Jeg er ung så jeg er slet ikke klar til at give slip på den tanke med ikke at skulle være gravid igen og alt det der følger med.

Så er der nogen der kan fortælle lidt om hvordan det er? Og om det er super hårdt osv?

Venter nummer 3 her til sepember. Og ja jeg syntes faktisk det har været lidt hårdere denne gang. Er noget mere træt og mit bækken har det heller ikke for godt.

Men jeg bliver sygemeldt til næste lægebesøg, så jeg kan forhåbentligt holde lang sommerferie

Jeg glæder mig til livet med 3 børn. Der bliver 2 1/2 år imellem dem, hver især. Lidt pudsigt egentligt, det er ikke planlagt.

Jeg er 26 år og jeg ser bestemt heller ikke dette som det sidste barn. Men nu tager vi lige en af gangen

Kan ikke fortælle så meget om livet med 3 børn, da jeg selv venter på den sidste. Men jeg glæder mig helt vildt

*Camilla 22+4

Anmeld

29. maj 2011

jeanett 26

Har så været rigtig heldig med mine fødselér.

Sidste fødsel maj sidste år da manden gik ned for hente noget i bilen havde jeg født da han kom op. Jeg havde 2 presse veer og så var hun født så frygter slet ik fødselen...

Men igen er 4 indenfor kort tid så kan jo godt være kroppen ik er helt enig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.