Kvalme og arbejde! Hvordag klarer I det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

389 visninger
1 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Klara

Er i uge 9 nu og har haft rimelig meget kvalme og træthed de sidste uger, har dog passet mit job som jeg skal men idag gik det ikke  

Hade det bare så dårligt og kunne ikke på nogen måde overskue at tage på arbejd..  så nu sidder jeg hjemme med mega dårlig samvittighed. Arbejder på et lille sted med chefen + mig og en til ansat så ved jo godt at det går rigtig meget ud over de andre hvis man ikke kommer en dag. Mit arbejd er nogen gange fysisk hårdt og med konstant kundekontakt..

Hvordan gør i det når I har en rigtig dårlig dag?? Blir hjemme?? eller går på arbejd og har det dårligt?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Wimmie

Jeg er i 10+5 og har haft kvalme hver dag i næsten 3 uger nu. Jeg har dog ikke haft opkastninger, og så længe jeg ikke har det tager jeg på arbejde - også selvom jeg har det lidt ubehageligt - det er jo en del af graviditeten. men begynder jeg at kaste op hele tiden, ville jeg nok blive hjemme de dage det stod på, for jeg sidder et sted hvor jeg ikke bare lige har mulighed for at løbe på toilettet hvis jeg skal kaste op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.