sådan hævner du dig bedst på din kæreste..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.583 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Anette&Sophia

han plager dig om at sætte en bolle over, inden i går i seng.  du gør det på den betingelse at han så smører bollen, mens du gør dig færdig til at gå i seng. "ja ja, det skal jeg nok". du kommer tilbage fra badeværelset, ser at den ene bolle er væk, og den anden ligger på bordet skåret over. ergo; han har kun smurt til sig selv. Hvad gør du? - jeg smurte makrel på hahahaha. efterfulgt af et "hævnen er sød min skat"

gud hvor er det dejligt at være gravid og spise de mærkeligste ting & tak til dårlig ånde inden godnat kys

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

twinny

27. maj 2011

Bshizzle

Hahaha...!!!
Puhaa.. sådan en gang fiske ånde inden sengetid ...
Så kan han lære det.

Anmeld

27. maj 2011

Anette&Sophia

Bshizzle skriver:

Hahaha...!!!
Puhaa.. sådan en gang fiske ånde inden sengetid ...
Så kan han lære det.

nemlig. hahaha

Anmeld

27. maj 2011

henh01

haha godt det ikke var mig du lå ved siden af

Anmeld

27. maj 2011

hilma

hævnen er......fisk!

Anmeld

27. maj 2011

Anette&Sophia

henh01 skriver:

haha godt det ikke var mig du lå ved siden af

det er da lækkert med makrel ånde - men er sikker på at hvis vi havde lavet en deal, så havde du været så sød at overholde den

Anmeld

27. maj 2011

Anette&Sophia

hilma skriver:

hævnen er......fisk!

nemlig

Anmeld

27. maj 2011

henh01

anetteb skriver:

det er da lækkert med makrel ånde - men er sikker på at hvis vi havde lavet en deal, så havde du været så sød at overholde den

selvfølgelig

Anmeld

27. maj 2011

linefun

anetteb skriver:

han plager dig om at sætte en bolle over, inden i går i seng.  du gør det på den betingelse at han så smører bollen, mens du gør dig færdig til at gå i seng. "ja ja, det skal jeg nok". du kommer tilbage fra badeværelset, ser at den ene bolle er væk, og den anden ligger på bordet skåret over. ergo; han har kun smurt til sig selv. Hvad gør du? - jeg smurte makrel på hahahaha. efterfulgt af et "hævnen er sød min skat"

gud hvor er det dejligt at være gravid og spise de mærkeligste ting & tak til dårlig ånde inden godnat kys

Ha ha - den var god

Men han kan liiiige våge på at gøre gengæld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.