Vente vente??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

271 visninger
9 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Dreamer1987

Hej derude!! Jeg sidder her og føler mit hoved er ved at eksplodere, og bliver nødt til at spørge nogen!! Jeg fik en spontan abort omkring den 5 maj og går og venter på at min mens skal komme eller måske kommer den ikke. Men ville hører demSom har haft en SA om hvor lang tid der gik før jeres næste mens kom, eller om der er nogen hvor den slet ikke kom og i testede positiv?? Håber der er nogen som kan hjælpe mig lidt med mine bekymringer.. :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

our1Baby skriver:

Hej derude!! Jeg sidder her og føler mit hoved er ved at eksplodere, og bliver nødt til at spørge nogen!! Jeg fik en spontan abort omkring den 5 maj og går og venter på at min mens skal komme eller måske kommer den ikke. Men ville hører demSom har haft en SA om hvor lang tid der gik før jeres næste mens kom, eller om der er nogen hvor den slet ikke kom og i testede positiv?? Håber der er nogen som kan hjælpe mig lidt med mine bekymringer.. :-)

Havde en SA i Februar, og stod med en positiv test måneden efter. Så ingen mens til mig 

Anmeld

27. maj 2011

Dreamer1987

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Havde en SA i Februar, og stod med en positiv test måneden efter. Så ingen mens til mig 

Okai, ej hvor dejligt Tillykke med det!! Og hvad så med denne gang??

Anmeld

27. maj 2011

hilma

jamen jeg har haft 3 SA. og imellem nr 2 og 3 fik jeg ingen mens. der gik ca 14-18 dage imellem SA og ny graviditet fik lægen regnet sig frem til. jeg blødte "kun" i ca 8 dage ved nr 2 så derfor blev jeg hurtigt gravid igen grundet et sprunget kondom, fandt vi ud af.. 

Anmeld

27. maj 2011

Dreamer1987

hilma skriver:

jamen jeg har haft 3 SA. og imellem nr 2 og 3 fik jeg ingen mens. der gik ca 14-18 dage imellem SA og ny graviditet fik lægen regnet sig frem til. jeg blødte "kun" i ca 8 dage ved nr 2 så derfor blev jeg hurtigt gravid igen grundet et sprunget kondom, fandt vi ud af.. 

Ok, blødte os de der 7-8 dage efter min SA og så er der ikke kommet noget derefter....det er første gang så prøver at hører mig lidt rundt omkring....men håber da heller ikke at jeg får mens :-) Men dejligt lige at få nogle tal på synes jeg, tak. Og du er gravid nu eller??

Anmeld

27. maj 2011

Okai, ej hvor dejligt Tillykke med det!! Og hvad så med denne gang??

Tusind Tak. Jo men jeg er skam stadig gravid  13+2. Og har set baby flere gange samt været til en fin NF. Så nu tror jeg lidt mere på det.  Denne gang er det øko, sidst var det i IVF. Så det er vores store mirakel  Alt kan lade sig gøre. Håber du bliver hurtigt gravid igen. 

Anmeld

27. maj 2011

Carina:-)

Sidst gik der 6 uger inden der kom mens.

Anmeld

27. maj 2011

Dreamer1987

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Tusind Tak. Jo men jeg er skam stadig gravid  13+2. Og har set baby flere gange samt været til en fin NF. Så nu tror jeg lidt mere på det.  Denne gang er det øko, sidst var det i IVF. Så det er vores store mirakel  Alt kan lade sig gøre. Håber du bliver hurtigt gravid igen. 

Det var da dejligt at hører der er nogle gode historier efter folks SA - og super dejligt for dig at du er gravid - Tillykke tillykke håber det os lykkes for os snart :-)

Anmeld

27. maj 2011

our1Baby skriver:

Det var da dejligt at hører der er nogle gode historier efter folks SA - og super dejligt for dig at du er gravid - Tillykke tillykke håber det os lykkes for os snart :-)

Ja, rigtig meget held og lykke til Jer. Alt det bedste herfra 

Anmeld

27. maj 2011

hilma

our1Baby skriver:

Ok, blødte os de der 7-8 dage efter min SA og så er der ikke kommet noget derefter....det er første gang så prøver at hører mig lidt rundt omkring....men håber da heller ikke at jeg får mens :-) Men dejligt lige at få nogle tal på synes jeg, tak. Og du er gravid nu eller??

jeg har født en dejlig knægt 31 marts 2011 jeg fik at vide efter 3 SA. at jeg måske ku blive gravid men chancerne for at jeg ku bære på barnet, var ikke tilstede, og det fandt jeg jo fred med til syvende sidst. jeg var 19 år da jeg fik det at vide. og det sled jo hårdt på ham jeg var sammen med, fordi at få et barn, ja, det ville jeg jo bare.. jeg gik fra daværende kæreste efter 5 års forhold og da var jeg 21. Da jeg var 23 fandt jeg en ny kæreste og han snakkede non-stop om børn og hvor gerne han ville have et, og efter nogle måneder måtte jeg grædende fortælle ham at jeg ikke ku få børn, jeg var blevet undersøgt i alle ender og kanter, og lægens svar var gang på gang, "tja med hormon behandling kan du måske blive gravid, men du kan nok ikke holde på barnet og det bedste for dig ville være at adoptere"... blev min kæreste jo ked af at høre.. en måned inden jeg blev gravid, fik jeg en slem underlivsinfektion og igen en besked på, "du kan altså ikke få børn"... mig atter trist. min kæreste og jeg gik fra hinanden 18 juli og der sku jeg haft min mens. jeg gik bare og sagde, ej endnu en underlivsinfektion men 24 juli erfarede jeg at jeg var GRAVID!!!! gik straks til lægen om mandagen,(ørlede som sindsyg) og jeg turde jo ikke at håbe på noget, slet ikke hellere efter 25 uge, så jeg var til mange scanninger, lægerne ville være sikre på at bebs havde det godt og jeg har i dag en dejlig sund og rask dreng der imod alle odds blev inde i maven laaang forklaring, men du skal jo bare vide, at når man mindst venter det, så sker det for at du bliver gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.