Update::: hjælp mig lige her....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. maj 2011

Christina.78

Vil ihvertfald også være obs påmig selv hvis jeg stod i din situation..har selv haft uopdaget SF i min første graviditet..og den endte ud i svær grad..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2011

Ønskeønskeønskebarn

Christina.78 skriver:

Vil ihvertfald også være obs påmig selv hvis jeg stod i din situation..har selv haft uopdaget SF i min første graviditet..og den endte ud i svær grad..

er jeg sandelig også... man kan da ikke lade være med andet og specielt ikke når det er 1. graviditet. Men hvis man ikke tør have tillid til sine læger i en graviditet ja hvad skal man så. Så det er jo et valg man tager...

Anmeld

30. maj 2011

Christina.78

Ønskeønskeønskebarn skriver:

er jeg sandelig også... man kan da ikke lade være med andet og specielt ikke når det er 1. graviditet. Men hvis man ikke tør have tillid til sine læger i en graviditet ja hvad skal man så. Så det er jo et valg man tager...

har du ret i, man stoler jo på dem..for mit vedkommende var det fordi vi flyttede fra et sted til et andet skift af læge og så kommer man ikke til den og den undersøgelse da det jo er første gang og man er uvidende..

Anmeld

30. maj 2011

Chr-Hei

Ja det er der nok. Men jeg er ikke så langt som du så kan slet ikke sættes igang. Og nok også derfor faren for SF ikke er stor. Det siger læger og sygehuset i hvert fald.

OK ja ved det ikke er i hvertfald blevet tjekket jævnligt lige siden uge 12 (:

Anmeld

30. maj 2011

Dinna88

Synes ikke du skal "tilsvine" min læge når du ikke har erfaring med dem. Mit urin blev stixet og INGEN protein eller noget andet. Og et blodtryk op til 140/90 er tilladt som gravid.!!!!

Så vil egentlig gerne være fri for at du kommenterer mine indlæg hvis du er så negativ.

Ej, giv da kvinden en chance - hun prøver på at hjælpe dig. Du skriver, at du ikke fik stixet dit urin, så ro på.  

Men derudover: super at høre, at der lige nu og her intet er galt. Og super, at I er obs på dit arbejde 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.