Scanning i dag! Damn jeg er nervøs :S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Stéphanie

Er i dag 36+6 og skal forhåbentlig til min sidste scanning

Sidst de scannede bettemanden for 2 uger siden kunne de ikke blive enige om hans størrelse så bl.a derfor skal jeg ind i dag. Men de skal så også lige se efter om han stadig sidder med bagdelen godt plantet nede i bækkenet og hvad der i så fald så skal gøres. Har fået at vide at jeg skal forberede mig på et vendingsforsøg og må nok ærligt indrømme at det gør mig noget nervøs, da jeg virkelig ikke har hørt noget positivt om det

Men øhm.. Hvordan forbereder man sig lige på et veningsforsøg

fra Stéphanie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

B&J

jeg krydser alt hvad jeg kan for han har vendt sig ved desværre ikke noget om det men du har en masse tanker her fra

Anmeld

27. maj 2011

Stéphanie

B&J skriver:

jeg krydser alt hvad jeg kan for han har vendt sig ved desværre ikke noget om det men du har en masse tanker her fra

Årh tusind tak!! Det er jeg virkelig glad for

Anmeld

27. maj 2011

Nadia&Daniel

for dig.. Har selv været et vendingsforsøg igennem - så kender følelsen..

Anmeld

27. maj 2011

Stéphanie

Nadia&Daniel skriver:

for dig.. Har selv været et vendingsforsøg igennem - så kender følelsen..

Tusind tak  Hvad kan forvente af det hele, kan du fortælle lidt om det??? Er mega nervøs

Anmeld

27. maj 2011

Nadia&Daniel

Stéphanie skriver:

Tusind tak  Hvad kan forvente af det hele, kan du fortælle lidt om det??? Er mega nervøs

Det var en dame som prøvede at vende vores guldklump - det lykkes hende ikke. Så ville hun prøve at ringe til overlægen, og få ham til det. Men han sagde nej, for han syntes ikke vi skulle stresse barnet mere end nødvendigt.. Så jeg fik en tid til kejsersnit. De var gode til at forklar hvad de gjorde, hvorfor og hvad der ville ske, vist det ikke lykkes. Hun kunne slet ikke rykke hende en milimeter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.