mærke bobler ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

542 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

Miia90

Heej tøser

Hvornår begynder man og mærke bobler i maven ?

Mia 16+0

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis
Miia90 skriver:

Heej tøser

Hvornår begynder man og mærke bobler i maven ?

Mia 16+0

Tror det er forkelligt, Og når det er første gang synes jeg det er svært at vide om det er det. Jeg tror jeg mærkede noget som jeg tror var baby allerede i uge 10, 12, 14 stykker.

Anmeld

27. maj 2011

Miia90

sommerbarn<3 skriver:

Tror det er forkelligt, Og når det er første gang synes jeg det er svært at vide om det er det. Jeg tror jeg mærkede noget som jeg tror var baby allerede i uge 10, 12, 14 stykker.

Tak skal du have

Anmeld

27. maj 2011

Leonora

Det er helt sikker meget rigtigt at du mærker små bobler nu...jeg mærkde min datter i uge 15-16 stykker første gang...og her anden gang allerede i uge 13 tror jeg.

Det er bare så fantastisk når man begynder at mærke det lille væsen i maven. så blir det hele meget mere virkeligt

go week

Anmeld

27. maj 2011

Muffinmus

omkring 2-3 mdr henne får de fleste tarmbobler der mærkes meget som baby, men bestemt ikke er det, det kan bare være rigtigt svært at kende forskel da det er næsten samme sted og ret lig det.

Men babyen er for lille, for godt indpakket og BLØD(det er et bløddyr) til at kunne baske til noget som helst før efter uge 13-14.

Som første gangs er det normallt efter uge 16-17, men ofte først omkring halvvejs for mange. Enkelte mærker det lige lidt før, så hvis du evt mærker lidt svage bobler kan det være de første spæde tegn:-)

Anmeld

27. maj 2011

hilma

jeg mærkede første boble da jeg var i 14 uge og så gik der lige 2 uger tror jeg, så mærkede jeg dem lidt tydeligere

Anmeld

27. maj 2011

bobbles

mærkede allerede bobler denne gang omkring 12 uge, og mærkede det mere og mere jo længere hen jeg kom, og kunne mærke både bobler og små puf i uge 16 nu sparker det lille guld godt igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.