gode made pakke ider??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

870 visninger
8 svar
0 synes godt om
27. maj 2011

lounika

her du nogle gode børnehave mad pakke ider??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2011

Minmio

heeh, skulle lige til at spørge om det samme min datter skal starte i BH på tirsdag, og jeg er helt lost hvad madpakker angår.

Anmeld

27. maj 2011

lounika

tatii72 skriver:

heeh, skulle lige til at spørge om det samme min datter skal starte i BH på tirsdag, og jeg er helt lost hvad madpakker angår.

men der er ingen der har nogle desvære

Anmeld

27. maj 2011

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
lounika skriver:

men der er ingen der har nogle desvære

jeg er med her.

min søn har gået i børnehave en md nu og syntes rugbrød er træls altid at give ham med

Anmeld

29. maj 2011

Alexander&Lærke

Min søn får som regl 1 1/2 skive rugbrød med, forskelligt pålæg i morgen har han fx en halv med kødpølse, en halv med leverpostej og en halv med torskerogn. Disse 3 ting er nogle af faroritterne, men det kunne også være spegepølse, ost eller smørreost/pikantost. Så har en en pose med grønt i, i morgen er det skoleaugurk(dansk) og snak peber. Nogle gange kommer jeg også en lille yougurt i eller nogel kiks.

måske en rest fra aftensmaden hvis vi fx har fået pasta, majs/ærter.

Han har også en frugtpose med med et stk frugt og noget andet såsom bolle/brød.

Han spiser altid sin madpakke, så her går den altid rent ind.. Han er heldigvis ikke kræsen.

Håber det gav lidt ideer. 

Anmeld

29. maj 2011

Mi

Her er det bare rugbrødsmadder og så noget frugt til dessert. Vi køber ikke ostehaps, men skære en skive havatiost og ruller sammen til en ostehaps. Ind i mellem får de også nødder med.

www.stjerneleg.dk

Anmeld

29. maj 2011

Mormilla

lounika skriver:

her du nogle gode børnehave mad pakke ider??

Min søn er lige startet og han får to hele rugbrødder med div pålæg, gullerødder, agurk, radisser, tørred bananer, nødder, abricoser og ugens ting som kan være frikadeller, riskage, myslibar... Han har en madkasse hvor låget består af 3 rum. Så han elsker at åbne og se hvad der gemmer sig under

Anmeld

29. maj 2011

henh01

Min datter får altid mørkt rugbrød med forskelligt pålæg og grønt som : agruk, cerrytomat, rød peber, sugarsnaps og gulerød. ALDRIG lyst brød, ALDRIG sukker som i yoghurt, kindersnitte mv..

Anmeld

30. maj 2011

tumle81

Min datter får gerne 3 halve med i skole med blandet pålæg. Der er både ost, kød, pålægchokolade og fisk. Hun får altid frugt og grønt ved siden af, nogen gange er der yogurt, ostehaps, myslibar, knækbrød eller lign med...

Min dreng får 2 halve med i børnehave med blandet pålæg, han er desværre temmelig kræsen, men vi prøver at variere det og gøre det så lækkert som muligt. Udover det får han det samme ved siden af som min datter.

De kan engang imellem istedet for rugbrød få grov boller med. Nogle gange får de også rester fra aftensmaden, pita/pizza/pasta og lign...

Knus Kathrina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.