Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
vi har lige fået nye naboer, hvilket har fået kæresten og jeg til at snakke om at enten har de rigtig tit gæster eller også har vi bare næsten aldrig, så blev lige nysgerrig hvor tit i har gæster
er ano, da jeg ikke ved om den nye nabo er her inde.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vores venner og familie kommer i vores hjem stort set hver eneste dag. Vi er meget sociale og holder tit middag og/eller videoaften med vores venner, så mødes vi en flok både singlerne, familierne med unger og dem der ingen har, og spiser sammen og ser en film Tit kigger folk forbi til eftermiddagskaffe eller vi går en tur sammen. Ungerne elsker det og vi voksne nyder at være sammen
Puha det er sgu sjældent
Det er meget forskelligt, det er mest os der besøger venner og familie, det kan jeg godt li'
hov glemte egentlig at skrive hvor tit vi har: 1-5 gange har vi besøg i løbet af 3 mdr. men til gengæld er vi rigtig tit hjemme ved andre (flere gange om ugen)
Vi har som regel besøg af venner i weekenden en af dagene.. Men ofte har min datter legekammerater med hjem..
Uhha, vi har gæster nærmest dagligt! Men med gæster, mener jeg jo også bare de nærmeste venner, som tit er her, da de ved, at det er nemmere, at de kommer til os, nu når vi har en ung mand der kommer i seng senest kl.20
Synes det har varieret meget igennem livet. Da vi studerede var det ca. hver dag, men nu bliver det kun til at par gange om måneden. Jeg er simpelthen for træt efter natteroderi med den lille til at være selskabelig og time rengørring etc. og når min kæreste kommer hjem fra arbejde har jeg egentlig bare mest lyst til hans selskab:-) Tilgengæld går vi tit ud og møder verden, venner og familie i weekenden. Den modus har jeg det egentlig ret godt med. Jeg tror det er meget sundt at beslutte sig til at være ligeglad med hvad naboen tænker, siger og gør, selvom det kan være svært nogengange:-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128