Ømme mave = plukveer eller sorg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

824 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Kofoed.

Nu panikker jeg snart. Min mave er hele tiden stram og spænder, det har nu stået op så længe, at hele den øverste del af maven nu bare er øm. Hvad er det? Skal jeg have haft i FG? Eller tror i en nattesøvn vil ændre på det?

Jeg tror selv det har noget med alt det der er sket idag og alle de små kramper mit konstante tårestrøm og hulken har givet, men bliver forfærdelig nervøs.

Jeg har ikke kontanktet FG, da jeg tror det er helt uskyldigt og af flere grunde ikke lyster/magter Kolding Sygehus mere idag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

o1Mutte

Kofoed33 skriver:

Nu panikker jeg snart. Min mave er hele tiden stram og spænder, det har nu stået op så længe, at hele den øverste del af maven nu bare er øm. Hvad er det? Skal jeg have haft i FG? Eller tror i en nattesøvn vil ændre på det?

Jeg tror selv det har noget med alt det der er sket idag og alle de små kramper mit konstante tårestrøm og hulken har givet, men bliver forfærdelig nervøs.

Jeg har ikke kontanktet FG, da jeg tror det er helt uskyldigt og af flere grunde ikke lyster/magter Kolding Sygehus mere idag.

Syntes du skal kontakte FG

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

Synes også du skal kontakte FG, for at være på den sikre side... 

Anmeld

26. maj 2011

Mumto3

Først en kæmpe krammer herfra!!!

Prøv at lægge dig godt til rette, læg hænderne på maven, luk øjnene og tænk på tvilling A. Mærke hende, fornem hende inden i dig. Skulle dine tanker vandre over til tvilling B, så lad tanken komme, det kan du ikke forhindre, men lad din tanke gå tilbage til tvilling A. Giv dig selv ro og tid.

Jeg har vundet meget styrke i at have et par jordemødre som lyttede og stolede fuldt ud på min 'fornemmelse' . -og når du fornemmer at der ikke er noget galt med at det skyldes alt det du har været igennem idag, så læn dig op af det.

Skulle du gå hen og panikke alligevel, så ring til fødegangen, det vil de have forståelse for!

Anmeld

26. maj 2011

Tvillingemor80

Kontakt FG - selvom det ikke er sjovt ..

for alt er godt hos din store prinsesse

Anmeld

26. maj 2011

twinny

nååå, søde... synes helt sikkert du skal kontakte FG, bare for at være på den sikre side. Selvom det ikk er sjovt....

alt er vel hos prinsessen...

Anmeld

26. maj 2011

Kofoed.

Mumto3 skriver:

Først en kæmpe krammer herfra!!!

Prøv at lægge dig godt til rette, læg hænderne på maven, luk øjnene og tænk på tvilling A. Mærke hende, fornem hende inden i dig. Skulle dine tanker vandre over til tvilling B, så lad tanken komme, det kan du ikke forhindre, men lad din tanke gå tilbage til tvilling A. Giv dig selv ro og tid.

Jeg har vundet meget styrke i at have et par jordemødre som lyttede og stolede fuldt ud på min 'fornemmelse' . -og når du fornemmer at der ikke er noget galt med at det skyldes alt det du har været igennem idag, så læn dig op af det.

Skulle du gå hen og panikke alligevel, så ring til fødegangen, det vil de have forståelse for!

Det må jeg lige prøve. Tror også lige kæresten skal med ind i overvejelserne, da han også kan mærker, at den er konstant hård - har ike oplevet det så voldsomt før i graviditeten.

Anmeld

27. maj 2011

Musen5

Ville bare lige smide et til dig og høre hvordan det går med den store prinsesse...

Er alt ok?

/Mette 31+5

Anmeld

27. maj 2011

Nessie

Har lige set din tråd fra i går, jeg håber alt er ok hos jer, og du får endnu et kæmpe

Anmeld

27. maj 2011

Kofoed.

Musen5 skriver:

Ville bare lige smide et til dig og høre hvordan det går med den store prinsesse...

Er alt ok?

/Mette 31+5

Altså efter jeg loggede af, så lægge vi os i seng og holdte stille på maven, da vi begge kunne mærke noget rumstere derinde, så lagde vi os til at sove. Maven havde det super da jeg så vågnede igen. Men hvis det begynder igen i dag, tager vi kontant til FG, for vil gerne vide om det stresser hende, det vil ingen jo være tjent med.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.