MOLO lagersalg - hvem har været afsted?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

sne190810

Jeg var også afsted idag, og var mildest talt skuffet.

Jagten var indstillet på str. 74/80 til min lille pige, og der var sgu tyndt
Udvalget var så småt. Og det var kun de to størrelses-borde der var tomt .. På alle de andre borde bugnede det bare med massevis af tøj. ØV! tyyyypiiiissssk

Fik købt multifarve stribet heldragt/natdragt str. 80, et par alm helt sorte tynde sommertullebukser u/mønster str. 74, gamacher-agtige stribede i orange/blå str. 74 (taget fra drengenes bord), 1 stk sorte tullebuks med stjerner str. 74 (igen,- taget fra et drengebord).
Liiige da vi skulle til at gå, fandt jeg godt gemt væk bag en kasse noget uldundertøj str. 80/86 (et par gamacher og en heldragt) som jeg lige snuppede med. Super lækkert!

Det hele blev 600 kr lige ud, 75 kr pr. buks og 125 kr. pr for de 3 resterende ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Lou87

Jeg var afsted onsdag og overvejer måske at tage afsted til åbningstid søndag også.. (kom først til aften onsdag)
Først var jeg godt skuffet, men løbende kommer de med de der har sorteret som ligger hist og pist og fylder op og så fandt jeg li pludselig en hel del.. Ku bare godt ha brugt lidt flere interessante print og også flere tullebukser med evt matchene hue eller hagesmæk, men huer var der næsten intet tilbage af til piger og hagesmække ku jeg slet ikk finde nogen af.

Men..
Super skønt !

Min fangst:
2 heldragter, 2 trøjer, 1 kjole, 1 fleecedragt, 1 hue, 1 par skindsko

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. maj 2011

skønneunger

jeg var skuffet over så få prints til drengene der var, og så var det kun t shirts og bluser, der lå nogle ekelte bukser rundt omkring men ingen tullebukser/natbukser.

og undertøjet fik jeg af vide var helt udsolgt, og jeg var der altså kl 16 ca i går, så de har fået udsolgt på 2 timer.... og fik at vide de ikke ville få mere.

Anmeld

27. maj 2011

nvm

Maiken&Justin skriver:

Vil lige minde dig om at de fylder løbende op..

Jeg overvejer at tage afsted i morgen igen, eller lørdag sammen med manden!

Jeg syntes det er nogle fede ting du har fundet...

ja men der lige langt nok at ta derhen igen, for at risikere det samme... hele bordet med 74 og 80 var næsten tomme... alt andet var der masser af.

de borde havde været tomme siden onsdag aften fik jeg afvide..rigtig trist for havde glædet mig meget, og manglede en masser bluser til lille pigen

Anmeld

27. maj 2011

nvm

sne190810 skriver:

Jeg var også afsted idag, og var mildest talt skuffet.

Jagten var indstillet på str. 74/80 til min lille pige, og der var sgu tyndt
Udvalget var så småt. Og det var kun de to størrelses-borde der var tomt .. På alle de andre borde bugnede det bare med massevis af tøj. ØV! tyyyypiiiissssk

Fik købt multifarve stribet heldragt/natdragt str. 80, et par alm helt sorte tynde sommertullebukser u/mønster str. 74, gamacher-agtige stribede i orange/blå str. 74 (taget fra drengenes bord), 1 stk sorte tullebuks med stjerner str. 74 (igen,- taget fra et drengebord).
Liiige da vi skulle til at gå, fandt jeg godt gemt væk bag en kasse noget uldundertøj str. 80/86 (et par gamacher og en heldragt) som jeg lige snuppede med. Super lækkert!

Det hele blev 600 kr lige ud, 75 kr pr. buks og 125 kr. pr for de 3 resterende ting.

ja min jagt var også den str, og blev mega skuffet

helt tomt bord kun med bukser næsten ØV

Anmeld

27. maj 2011

eElak

Str. 74-92 synes jeg altid virker tomme - hvadenten det er pige eller drengetøj...

Jeg plejer at tage på MOLO lagersalget når det er, men da knægten er ved at kunne passe det som jeg købte for et halvt år siden, så springer jeg over denne gang..

Selvom jeg har været der stort set fra start, synes jeg det er umuligt at få fat i undertøjet...

og printsene er rimelig endformlige efterhånden.. så satser på at der er meget til november :-)

Anmeld

27. maj 2011

Alexander&Lærke

Lou87 skriver:

Jeg var afsted onsdag og overvejer måske at tage afsted til åbningstid søndag også.. (kom først til aften onsdag)
Først var jeg godt skuffet, men løbende kommer de med de der har sorteret som ligger hist og pist og fylder op og så fandt jeg li pludselig en hel del.. Ku bare godt ha brugt lidt flere interessante print og også flere tullebukser med evt matchene hue eller hagesmæk, men huer var der næsten intet tilbage af til piger og hagesmække ku jeg slet ikk finde nogen af.

Men..
Super skønt !

Min fangst:
2 heldragter, 2 trøjer, 1 kjole, 1 fleecedragt, 1 hue, 1 par skindsko

Ej sig lige til hvis du vil sælge det der engang.... ØV at man bor i jylland med sådan noget fint tøj.

Anmeld

27. maj 2011

Lou87

Mette&Alexander skriver:

Ej sig lige til hvis du vil sælge det der engang.... ØV at man bor i jylland med sådan noget fint tøj.

Hihi en dag passer det jo nok ikk mere, så ka det jo være

og ja det super ærgeligt de kun holder det herovre.

Anmeld

27. maj 2011

Malene84

Man skal IKKE tage til MOLO hvis man har børn over str 74  jeg har været der de sidste par gange - men gider ikke længere. Bliver ALTID mega skuffet...

Anmeld

27. maj 2011

tinasmor

Er der overhoved noget tøj i størrelse 116 (til piger) Tænker mest på langærmede bluser eller t-shirt??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.