Hjælp - forårsjakke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.839 visninger
29 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

CamillaSoefelt

Jeg står og skal ud og købe en forårs/sommerjakke til min søn, men for søren - hvilken en skal jeg købe? Tænker at ville bruge en ca 300kr på den?

Nogen der kan anbefale en god en?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

MaliksMor

CamillaSoefelt skriver:

Jeg står og skal ud og købe en forårs/sommerjakke til min søn, men for søren - hvilken en skal jeg købe? Tænker at ville bruge en ca 300kr på den?

Nogen der kan anbefale en god en?

Malik har en jakke fra hummel (sommer jakke) og den er bare SÅ god.. ikke for tyk ikke for tynd.. og en Molo Soft shell, som bare er perfekt til vejret som det er nu.

den er fra hummel.. ( mener den kostede 500)

og molo (500-600)

så dog lidt mere end hvad du ville gi, men alle pengene værd..

Anmeld

26. maj 2011

CamillaSoefelt

CamillaRH skriver:

Malik har en jakke fra hummel (sommer jakke) og den er bare SÅ god.. ikke for tyk ikke for tynd.. og en Molo Soft shell, som bare er perfekt til vejret som det er nu.

den er fra hummel.. ( mener den kostede 500)

og molo (500-600)

så dog lidt mere end hvad du ville gi, men alle pengene værd..

Har kigget meget på den fra hummel også - og overvejet det kraftigt Hvordan er den størrelses mæssigt?

Det med den softshell der, er den vandtæt? Er der ik noget med at der hvor lynlåsene er samlet ( el hvad man siger ) er den ikke vandtæt..?

Anmeld

26. maj 2011

MaliksMor

CamillaSoefelt skriver:

Har kigget meget på den fra hummel også - og overvejet det kraftigt Hvordan er den størrelses mæssigt?

Det med den softshell der, er den vandtæt? Er der ik noget med at der hvor lynlåsene er samlet ( el hvad man siger ) er den ikke vandtæt..?

Det er også bare SÅ lækker(hummel)

synes dog, den virker mere behalig hans molo.

Altså, de nye sommerjakker de har fået hjem er ligesom alm. str. De har jo ændret på det, så det ikke længre er en str mindre(hvis du forstår)

Jeg vidste ikke de havde lavede det om, så købte en hummel heldragt i str 98, og den svømmer malik i. Så han bruger 86/92 i hummel nu(ligesom alt andet tøj)

Molo, hmm.. altså jeg ved ikke lige om den er vandtæt, for hvis det regner har malik regntøj på.. Men, altså.. De sidder jo heller ikke ude imens det øs regner.. når de ikke er ældre.. såeh..

Anmeld

26. maj 2011

MaliksMor

CamillaSoefelt skriver:

De har forresten tilbud på hummel sommer jakker nu ( så de koster vidst 300, et eller andet..

Anmeld

26. maj 2011

CamillaSoefelt

CamillaRH skriver:

Det er også bare SÅ lækker(hummel)

synes dog, den virker mere behalig hans molo.

Altså, de nye sommerjakker de har fået hjem er ligesom alm. str. De har jo ændret på det, så det ikke længre er en str mindre(hvis du forstår)

Jeg vidste ikke de havde lavede det om, så købte en hummel heldragt i str 98, og den svømmer malik i. Så han bruger 86/92 i hummel nu(ligesom alt andet tøj)

Molo, hmm.. altså jeg ved ikke lige om den er vandtæt, for hvis det regner har malik regntøj på.. Men, altså.. De sidder jo heller ikke ude imens det øs regner.. når de ikke er ældre.. såeh..

Du har jo ret, måske man sku købe sig sådan en softshell jakke der? De virker også fede synes jeg

Anmeld

26. maj 2011

CamillaSoefelt

CamillaRH skriver:

De har forresten tilbud på hummel sommer jakker nu ( så de koster vidst 300, et eller andet..

Halløjsa!!! HVOR???

Anmeld

26. maj 2011

MaliksMor

CamillaSoefelt skriver:

Du har jo ret, måske man sku købe sig sådan en softshell jakke der? De virker også fede synes jeg

Jeg ville klart anbefale molo, selvom hummel'en også er lækker.

Også synes jeg du skal tag den med "lige" lynlås. De er bedre end de andre(efter min mening) selvom det lidt er det samme. men, vi er glader for den med lige, solgte den anden..

Anmeld

26. maj 2011

CamillaSoefelt

CamillaRH skriver:

Jeg ville klart anbefale molo, selvom hummel'en også er lækker.

Også synes jeg du skal tag den med "lige" lynlås. De er bedre end de andre(efter min mening) selvom det lidt er det samme. men, vi er glader for den med lige, solgte den anden..

Tak for tippet. Er softshell'en vindtæt? JA ik?

Anmeld

26. maj 2011

MaliksMor

CamillaSoefelt skriver:

Halløjsa!!! HVOR???

http://www.prinsesserogpirater.dk/shop/drenge-overtoej-32c2.html

375,- var det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.