Hvad var jeres første graviditetstegn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2008

Diana...

Jeg mærket noget i uge 6 ømme bryster og opkast for alle pengene.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2008

Heidi B

Jesper gik ind i mig, og jeg sagde av for helvede... Havde så ømme bryster... Lagde ikke noget i at jeg ikke ´havde haft mens, for jeg havde været til eksamen, og troede det skyldtes stress... Ikke at mens nogensinde er sprunget over... Men havd kan jeg sige... Jeg er jo blond!!!
Nå men det eneste jeg havde var ømme bryster i starten...
Fandt ud af jeg var gravid i 9. uge....

/Heidi med Jeppe og Mikkel 300806

Anmeld

18. november 2008

SaNiNa

helt klart ømme bryster en underlig uro i maven/underlivet. men var osse rimelig sikker på jeg var gravide før jeg kunne teste positiv.

efter få uger som kvalmen og den er her endnu...

Sanne

Anmeld

18. november 2008

Mikkelmusen

første gang var det blandet andet fordi jeg fik ondt i maven pga stramme bukser, så måtte hurtigt skifte ud, og så kunne jeg slet ikke klare varmen. Denne gang har jeg ikke mærket noget før jeg testede. Kort efter begyndte det med maven igen, og kvalmen og også det med varmen.

Anmeld

18. november 2008

1977

Profilbillede for 1977
At jeg ikke kunne tåle smagen af kaffe

Anmeld

18. november 2008

charlottekri

det var faktisk først ved de 2-3mdr jeg begyndte at mærke noget til kvalme og ømme bryster (OG vorter) og derudover led jeg af generel madlede

Anmeld

18. november 2008

ivfmarie

agnieszka skriver:

kun ikke tåle kaffe det var jeg ca 3 uger henne bagefter har jeg fået ømmebryster ellers haft aldrig kvalme eller noget

Haha.. den med kaffen var mit første tegn. Næsten en hel uge før jeg skulle teste fik kaffen en sær smag! Og så kom de ømme babser. Det var det.

Anmeld

18. november 2008

A.

ivfmarie skriver:

Haha.. den med kaffen var mit første tegn. Næsten en hel uge før jeg skulle teste fik kaffen en sær smag! Og så kom de ømme babser. Det var det.

sådan var det nemlig her hehe

Anmeld

19. november 2008

MUTT3

Jeg mærkede ikke noget som sådan, det var bare en mavefornemmelse der fik mig til at teste.

Jeg var næsten 3 måneder henne da jeg testede med den 1. jeg havde alm menses, sådan så jeg det, at jeg så da lægen spurte godt kunne "se" at menses ikke var helt så kraftig som normalt, er en anden sag.
Om aftenen, på testdagen, fik jeg de vildeste mavekramper, jeg formåede at bevæge mig 5 meter ud på et badeværelse, men min mobil i hånden, hvordan jeg kom ind på båren igen, er mig en gåde (*ss* sov på en båre den nat, altså en der ikke var i brug, jeg var i et andet amt (hed det dengang) med Beredskabet)

2. barn: var jeg 2 måneder henne før jeg testede, der var det en kombi af mavefornemmelse og erfaring, jeg testede bla fordi min menses var anderledes, og sørme så. Der gik så en måneds tid, og jeg fik igen de der forbannede mavekramper, de varede bare ikke helt så lang tid.

Bort set fra kramperne, og en bækkenløsning med nr 3, var det ellers 2 nemme graviditeter, ikke gener af nogen art (der ud over altså76.gif

Her 3. gang, var jeg så træt så træt, og ja den der mavefornemmelse, så jeg testede positiv en uge før forventet menses, som i øvrigt ikke kom denne gang.

Det var så til gengæld ikke af den sjove slags graviditeter, kvalme i 7 måneder, konstant træt, kramper i benene, kunne ikke sove, bækkenløsning der var godt irriterende (og i øvrigt stadig er det, men jeg kom heller ikke helt over det med nr 2. så jeg tvivler på at det bliver meget bedre, de magiske 6 måneder for ledbåndssmærter er overskredet) ligmentsmærter, ømme bryster, og jeg skal komme efter dig skal jeg med gener. Det var så selmt at jeg følte mig syg og ikke gravid. Til gengæld tog fødslen ikke mere end 3 timer, noget af en forskeld fra de 48 timer jeg var i gennem 1. gang, men ikke overraskende, efter som at det ligger til familien med at den første tager evighedder og nr 3, er en styrtfødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.