dræn i ørene, min lille lina-mus tur....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

nvm

ja så blev det min lille Ilina-mus tur til at skal ha dræn i sine øre, jeg har sådan set vidst det siden hun var 3 mdr, vi har bare udskudt det pga hun jo skal faste, og pga ørelægen sagde der var en chance for at væsken i mellemøret ville forsvinde,men nej det er der stadig efter 4 mdr, og det i begge ører så den 7/6 skal hun i narkose og ha det ordnet

min ældste fik dræn i for ca 4 mdr i for første gang, hun er 4 år, og klarede det rigtig godt, er en smule nervøs for den lille, men det er  man vel altid når det drejer sig om ens børn.

jeg er/var selv et øre"barn" render stadig til tjek hver halve år på slagelse sygehus, de siger godt nok øreproblemer ikke er arveligt, men jeg tvivler altså, siden hele min lille familie har problemer med de dumme øre....

nå men er det andre der har haft sådan en bette skid i narkose??

så fortæl gerne hvordan den lille tog det efter narkosen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Jetjen

Jeg har lige prøvet det med min datter i mandags og det var slet ikke så slemt som jeg frygtede. Hun sad så også med ryggen til mig og jeg kunne ikke se hendes øjne, som vel er det værste.

Operationen tog fem min. og opvågningen en halv time og har intet mærket på hende siden. Kun at hun er knapt så pylrede og det klager vi overhovedet ikke over

Anmeld

26. maj 2011

nvm

Jetjen skriver:

Jeg har lige prøvet det med min datter i mandags og det var slet ikke så slemt som jeg frygtede. Hun sad så også med ryggen til mig og jeg kunne ikke se hendes øjne, som vel er det værste.

Operationen tog fem min. og opvågningen en halv time og har intet mærket på hende siden. Kun at hun er knapt så pylrede og det klager vi overhovedet ikke over

hvor gammel er hun?

min er kun lige omkring de 7 mdr når hun skal

Anmeld

26. maj 2011

Hvem?

nvm skriver:

hvor gammel er hun?

Mine drenge var henholdsvis 10 og 4 mdr da de fik dræn i begge øre.

De har virket super godt på den store, som nu er 16 mdr , men den bette på knap 5 mdr er det desværre blevet meget værre, siden han fik dem i for godt en mdr. siden

Men det var slet heller ikke så slemt som jeg frygtede.

Anmeld

26. maj 2011

LISBETH:-)

Elina fik dræn da hun var 8 mdr. hun tog det pænt. Men da hun vågnede op skreg hun som en gal og kastede sig rundt i ca. 15 min. så kom hun helt til sig selv, og så var hun normal og tog det hele med et smil.

Anmeld

26. maj 2011

Jetjen

nvm skriver:

hvor gammel er hun?

Hun er fjorten mdr. Ved ikke om det har nogen betydning med alderen.

Anmeld

26. maj 2011

nvm

SanneBoe skriver:

Mine drenge var henholdsvis 10 og 4 mdr da de fik dræn i begge øre.

De har virket super godt på den store, som nu er 16 mdr , men den bette på knap 5 mdr er det desværre blevet meget værre, siden han fik dem i for godt en mdr. siden

Men det var slet heller ikke så slemt som jeg frygtede.

det hjalp også på min store pige.

så krydser fingere for den lille, min ørelæge sagde også a hun nok ikke vil bestå boel prøven her når hun er 8 mdr, pga det med ørene

Anmeld

26. maj 2011

nvm

lisbeth2910 skriver:

Elina fik dræn da hun var 8 mdr. hun tog det pænt. Men da hun vågnede op skreg hun som en gal og kastede sig rundt i ca. 15 min. så kom hun helt til sig selv, og så var hun normal og tog det hele med et smil.

sjovt de næsten hedder det samme

de er jo ekstra kede når de vågner fra en narkose, det ved jeg jo også med mig selv, man er mega træt og sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.