Jo altså, lille kære altid glade Hjalte fik lagt dræn grundet lidt mange mellemøresbetændelser for ca. 3 uger siden, men siden da er han gået fuldstændig amok og blir gasblå i hovedet af skrig når han blir lagt på siderne, han plejer at blive puttet på siderne også snakke/nynne sig selv i søvn, han sover af h til på ryggen og lægger på siderne for at undgå fladt baghoved.
MEN vi var så ved lægen og Hjalte var super glad, hun nusser og snakker med ham li indtil han blir lagt på siden, så starter sirenen, hun tager ham op og får ham til at grine igen, hun trykker ham ganske let på det ene øre også ska jeg satme love for han blir ked af det, han laver en hel flits-bue, som han også gør når han blir puttet, (de sidte 3 uger, hvilket han aldrig har gjort før). Hun gentager dette et par gange for at være sikker med samme resultat.
Vi var til kontrol ved ørelægen i Mandags for at tjekke at de sad rigtigt, for det ku jo være, men ørelægen sagde de sad perfekt og der hvert fald ikke var dem der gjorde at han blev så ked af det når han blev lagt....
Min læge ville sende et elektronisk brev til ørelægen idag med hendes vurdering, at de ska ud NU.... men hvordan får jeg li overbevist ørelægen om det imorgen, når han sagde at de sad så perfekt og virkede som de skulle
Min læge gennemgik ham fra top til tå og han var perfekt og hans vækst må jo også siges at være i tip-top, det eneste hun kunne sætte fingerene på måtte være ørerne......
Anmeld