Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Har du en mega stramt farvet sød sengerande til salg? :b skriv og send gerne billede via PB. da jeg har lagt mærke til at folk går ind og nakker ting lige foran næsen på en
wiiiie
No one? :p
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har en sengerand til salg, men den er ikke lige frem i en stærk farve, tværtimod er den meget neutral, og kan bruges til begge køn. Skriv hvis den kan bruges
Her var billedet af den
Maggieh skriver: Har du en mega stramt farvet sød sengerande til salg? :b skriv og send gerne billede via PB. da jeg har lagt mærke til at folk går ind og nakker ting lige foran næsen på en wiiiie No one? :p
Jeg har en liggende. Men den er lyseblå med biler og helikoptere. Ved ikke om du søger til en pige eller dreng
mth1987 skriver: Jeg tror min søster har en til salg
Jeg tror min søster har en til salg
let me see it? :p
Rikke&Liam skriver: Jeg har en liggende. Men den er lyseblå med biler og helikoptere. Ved ikke om du søger til en pige eller dreng
Hehe, det bliver for drenget
det er til en pige :p
Kristine skriver: Jeg har en sengerand til salg, men den er ikke lige frem i en stærk farve, tværtimod er den meget neutral, og kan bruges til begge køn. Skriv hvis den kan bruges
Nej tak, for neutralt
saxi skriver: Her var billedet af den
Ih, havde håbet det var en af de tykke
hvor meget vil du have for den??
har faktisk lige fundet en på ts til 55 kr pp billigere bliver det sku ikke :b
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128