badekar...hvilket skal man vælge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
9 svar
1 synes godt om
26. maj 2011

ledermus

har et meget lille babybadekar til min søn og synes det er ved at være for småt...

hvilket badekar kan i anbefale som han kan bruge i lng tid??

han er nu 2 ½ måned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

ledermus

26. maj 2011

ledermus

slet ingen

Anmeld

26. maj 2011

NikolineMor

Min er nu 9 måneder og jeg er rigtig glad for det badekar de har i ikea da der er fastsiddende skridsikre dimser i bunden så ikke hun glider når hun sidder selv. Det er ikke vildt stort men når de kan sidde selv bruger de ikke så meget plads som når man skal holde dem eller de ikker i badestolen

Anmeld

27. maj 2011

2babygirls

ledermus skriver:

har et meget lille babybadekar til min søn og synes det er ved at være for småt...

han er nu 2 ½ måned

Vi har et flexi bath, og så en krokodille skridsikker måtte fra Ikea, og der hygger hun sig fint.
Madeleine er 7½ mdr.

Vi begyndte at bruge det da hun var omkring 3 mdr, (fik det nemlig til jul)

Anmeld

27. maj 2011

sarahb

Et bibabad.. Bruge det altid selvom det kun er 1 barn der skal i bad. Strt og lækkert og så kan det bruget laaaaang tid. Lige til at klakør sammen så fylder det ikk.
Olivers-mor havde et til salg på et tidspukt kt

Anmeld

27. maj 2011

Siber

vi har også et flexi badekar, og det er vi rigtig glade for, har brugt det fra nyfødt og indtil nu 7 mdr og tænker at det kan hun da bruge til hun er 2 år eller noget!

Vi har haft badekar der ikea også som fungerede ganske fint også, men nu har vi mindre plads på badeværelset, så derfor er det fantastisk med flexi

Knus Siber

Anmeld

27. maj 2011

maria_wlt

Siber skriver:

vi har også et flexi badekar, og det er vi rigtig glade for, har brugt det fra nyfødt og indtil nu 7 mdr og tænker at det kan hun da bruge til hun er 2 år eller noget!

Vi har haft badekar der ikea også som fungerede ganske fint også, men nu har vi mindre plads på badeværelset, så derfor er det fantastisk med flexi

Knus Siber

Helt det samme her... Ingen plads så flexi er super godt.. Begge mine børn bruger det.. (1 mdr og 17 mdr)

(Plus det kan bruges til vasketøjsbalje også) 

Anmeld

27. maj 2011

Lunae

ledermus skriver:

han er nu 2 ½ måned

Vi havde bare sådan et Hvidt badekar i starten - nu har vi investeret i et flexibath og vi elsker det!! Kan varmt anbefales

Anmeld

27. maj 2011

ledermus

tak for alle jeres svar...Så blev jeg det klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.