Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Gnasker ikke på noget lige nu men har lige spist lidt melon.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: Ja jeg gumler ikke på noget endnu... Venter på at min kanelkage i ovnen er færdig... Det dufter jo så dejligt her... Hvad gumler du på eller venter du på ?
Ja jeg gumler ikke på noget endnu... Venter på at min kanelkage i ovnen er færdig... Det dufter jo så dejligt her...
Hvad gumler du på eller venter du på ?
Jeg gumler på en træls tyggummi... Men hold da op hvor fik jeg lyst til kanelkage!!!!
Aagaard skriver: Kirsebær! Jeg eeeeelsker kirsebær!
Kirsebær! Jeg eeeeelsker kirsebær!
Kirsebær er altså også bare guf...
Ellen-mor skriver: Jeg gumler på en træls tyggummi... Men hold da op hvor fik jeg lyst til kanelkage!!!!
Kan nu sagtens sende et stykke afsted...
Mira0911 skriver: Kan jeg byde på noget?
Kan jeg byde på noget?
jaaaa en kæmpe kasse frugt har ikke spist frugt i 2mdr nu fordi jeg bare skal holde min vægt nu til den 6 hihihihi
Toblerone
Chilli the, er lige ved at trække færdig.. MUMS..
(og lige lidt snolder, men det er spist)
På posen står:
Dreamy Belgian White Yoghurt Chocolate Covered Pumpkin Seeds, Soya Beens and Raisins.
ingen ting... hihi... vægt tabet går frem af og har derfor ik lyst til at gumle på unødige kalorier... har derfor heller ik lyst til at læse tråde ingennem... vil ik fristes
Dracula bolcher og BIG BEN med mint smag.. Uhm Og har tyllet lidt kaffe hvilket ikke er skide smart, for så kan jeg ikke sove
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128