Hvilken klapvogn med længst liggemål?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.321 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

LISBETH:-)

Kvinder i må hjælpe mig.

Elina er ret stor af alder og kan derfor allerede i en alder af 1 år næsten ikke være i barnevognen og vores emmaljunga klapvogn ligger hun også ret klemt i. Så vi er ude i og sælge både emmaljunga barnevogn og emmaljunga klapvogn og så købe en ny klapvogn med mere plads. Men findes en sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

motterhea

Jeg troede emmaljunga var en af de længste o:

Hvilken model er det, hvis jeg må spørge?

Anmeld

26. maj 2011

roenlund

Da jeg kiggede på klapvogn var det den billige fra ønskebørn hvis den længste, det var ihvertfald den eneste der pga. længden skulle ha kalechen afmonteret for at kunne være i bilen.

Anmeld

26. maj 2011

motterhea skriver:

Jeg troede emmaljunga var en af de længste o:

Hvilken model er det, hvis jeg må spørge?

øhhh tror den hedder cerox.

Aner ikke om den er længst  Men problemer er også at den meget gerne må være bredere. Hun er nemlig en tyk basse på 16 kg og 1 år

Anmeld

26. maj 2011

roenlund skriver:

Da jeg kiggede på klapvogn var det den billige fra ønskebørn hvis den længste, det var ihvertfald den eneste der pga. længden skulle ha kalechen afmonteret for at kunne være i bilen.

argh ønskebørn har vi ikke lige her ude på bøh landet. Du kan ikke huske hvad mærket hedder?

Anmeld

26. maj 2011

roenlund

lisbeth2910 skriver:

argh ønskebørn har vi ikke lige her ude på bøh landet. Du kan ikke huske hvad mærket hedder?

Det er mærket 4ME og tror det var denne¨

http://www.onskeborn.dk/Produkter/Produkter/VOGNE%20OG%20TILBEHOR/1Berlinxcc-sort/berlin-xcc.aspx

men kan se at de alle har samme liggemål 98,

Anmeld

26. maj 2011

roenlund skriver:

Det er mærket 4ME og tror det var denne¨

http://www.onskeborn.dk/Produkter/Produkter/VOGNE%20OG%20TILBEHOR/1Berlinxcc-sort/berlin-xcc.aspx

men kan se at de alle har samme liggemål 98,

hmmm ok gad vide om de så allesammen også er lige bredde? For det er mest bredden der er et problem.

Jeg må vist en tur i babysam i morgen og forhører mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.