Dortemus & Lisbeth2910 - Tunika

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2011

lion

Skouboe skriver:

Det kan godt være - det betyder ihvertfald flere sømme der kan give sig.. Har du overvejet at prøve at slutte kjolen med en rullesøm og så sy 2-3 omgange smock? Jeg tror det kunne give en fed effekt...

Tænker du på babyoverlock i kanten(rullesøm)

Ja det ville være vildt flot. Men ingen overlocker endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2011

Skouboe

lion skriver:

Tænker du på babyoverlock i kanten(rullesøm)

Ja det ville være vildt flot. Men ingen overlocker endnu

Jep

Du kan gøre det samme med en almindelig symaskine og zig-zag - det tager bare en krig, men det giver en super fed effekt. Jeg kan godt lide den lidt rå kant man får

Og så er du ude over problemet med halsen.

Anmeld

29. maj 2011

Skouboe

CamillaRH skriver:

Hvor er den bare FED

Mange tak

Anmeld

29. maj 2011

lion

Skouboe skriver:

Jep

Du kan gøre det samme med en almindelig symaskine og zig-zag - det tager bare en krig, men det giver en super fed effekt. Jeg kan godt lide den lidt rå kant man får

Og så er du ude over problemet med halsen.

Ja det er jo rigtig.

Men jeg har det store problem, når jeg ved hvad der er bedst, pæneste og hurtigst efter min mening, er det svært at gøre det på andre måder.

Anmeld

29. maj 2011

Skouboe

lion skriver:

Ja det er jo rigtig.

Men jeg har det store problem, når jeg ved hvad der er bedst, pæneste og hurtigst efter min mening, er det svært at gøre det på andre måder.

Med andre ord... du er en overlock snob

- jeg kender det godt.. jeg må indrømme at det er jeg også Det ER bare meget nemmere med sådan en...

Jeg håber du snart får en og jeg glæder mig til at se hvad du kan kreere med den

Anmeld

29. maj 2011

lion

Med andre ord... du er en overlock snob

- jeg kender det godt.. jeg må indrømme at det er jeg også Det ER bare meget nemmere med sådan en...

Jeg håber du snart får en og jeg glæder mig til at se hvad du kan kreere med den

Nej ikke helt, men når har prøvet at bruge noget af det bedste at sy på, er det svært at gå tilbage til "dårligere" maskiner.

Jeg glæder mig også vildt meget. Men det skal være snart jeg skal få købt en, Cassandra er ved at vokse ud af alt sit tøj, men det burde hun også. Sidst vi købte rigtig meget tøj var i Jan 2010, og meget af det kan hun være i endnu ihvertfald de fleste af bukserne.

Hun har den runde mave, men ellers er det kun stramme bukser hun vokser ud af, bluser bruge hun 3-4 år, men hun har bukser i str. 86 hun kan passe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.