"Snoby" duer ikke- little tikes gåbil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

956 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Moster Lagkage

Hej allesammen.

forsøger mig lige med min første tråd eller debat, eller hvad det nu hedder. så bær over med mig hvis jeg roder helt rundt i det.

Ti min søns fødselsdag gav svigermekanikken ham en littlee tikes gåbil, som var hans højeste ønske. han elsker nemlig mormors "snoby", så det var jo en sikker vinder at give ham sådan en.

dog kunne hjulene næsten ikke dreje da den var blevet samlet, på trods af at den var samlet korrekt. sønnen kunne ikke selv få hjulene til at dreje. så det var en ked fyr der kunne konstatere at "snoby" duer ikke.

men mit spørgsmål er om andre har oplevet det, og hvad i gjorde, og hvor længe det eventel tager før den er så slidt at det fungere?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Nettemor

Moster Lagkage skriver:

Hej allesammen.

forsøger mig lige med min første tråd eller debat, eller hvad det nu hedder. så bær over med mig hvis jeg roder helt rundt i det.

Ti min søns fødselsdag gav svigermekanikken ham en littlee tikes gåbil, som var hans højeste ønske. han elsker nemlig mormors "snoby", så det var jo en sikker vinder at give ham sådan en.

dog kunne hjulene næsten ikke dreje da den var blevet samlet, på trods af at den var samlet korrekt. sønnen kunne ikke selv få hjulene til at dreje. så det var en ked fyr der kunne konstatere at "snoby" duer ikke.

men mit spørgsmål er om andre har oplevet det, og hvad i gjorde, og hvor længe det eventel tager før den er så slidt at det fungere?

er der ikke en skrue nede med hjulene hvor man kan indstille den?

det er der på brioen

Anmeld

26. maj 2011

Moster Lagkage

det er sådan en bil de kan sidde i har brio også lavet sådan nogle?

men nej der er umiddelbart ikke en skrue man kan stille på.

Anmeld

26. maj 2011

K&S

Moster Lagkage skriver:

Hej allesammen.

Kan I ikke reklamere den til butikken, hvor I har købt den?

Det kan jo være, de kan et hemmeligt trick

Anmeld

26. maj 2011

Moster Lagkage

vi har købt den på eurotoys, og de har tilbudt en ny, men ved ikke om det er løsningen hvis den nye bare gør det samme.

Anmeld

26. maj 2011

roenlund

Jeg ville nok tage imod en ny og så klage igen hvis den heller ikke virker...

Anmeld

26. maj 2011

Moster Lagkage

ja det kan være man skulle gøre det. tænkte bare om nogen vidste noget.

Anmeld

26. maj 2011

SaraLM

Moster Lagkage skriver:

vi har købt den på eurotoys, og de har tilbudt en ny, men ved ikke om det er løsningen hvis den nye bare gør det samme.

Ta' imod den nye og håb på at det var en fejl - under alle omstændigheder står I meget bedre efter en ombytning end hvis I selv forsøger at få den til at virke - det kan gå ud over garantien!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.