En lille bitte update på Friggsebassen :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Zafir

dorthemus skriver:

Ihhh hun er bare så skøn  Glæder mig til at se hende søndag

Glæder os også til at se jer

Tænk at det i morgen er et år siden at vi fødte Runa...!!!

Holddafest Det glemmer jeg aldrig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Mi

Zafir skriver:

Jamen altså - Frigg spiser jo også alt... og hun tygger på alt men det har hun gjort fra hun var et par måneder... Og folk sagde: Orrrk da hun får da tænder tidligt, som hun tygger i alt... Mmm... hehe... 7 mrd senere... Så venter vi stadig

Hehe Hver eneste gang vores piger tyggede i legetøjet eller fik lidt feber eller rød numse sagde vi også. NU kommer tænderne....men nej

Anmeld

26. maj 2011

Zafir

Mi skriver:

Hehe Hver eneste gang vores piger tyggede i legetøjet eller fik lidt feber eller rød numse sagde vi også. NU kommer tænderne....men nej

Præcis!!! Sådan tænker vi også. Hun har et par gange haft lidt uforklarlig feber også tænkte vi: Jubiii... nu kommer de... Og man kigger på hendes hale og ser efter tegn. Men altså jeg tror ikke der er nogen børn der IKKE har fået mælketænder... håber jeg

Anmeld

26. maj 2011

JulieE

Hvor er hun skøn, Zafir!! Dejligt med en update 

Jacob var 10 mdr og 3 dage før han fik sin første tand og han er faktisk også ret længe om at skifte dem (har kun tabt to) Som min svigermor siger, jo længere de er om at få dem, jo længere tid går der før de bliver skiftet  

Anmeld

26. maj 2011

Mi

Zafir skriver:

Præcis!!! Sådan tænker vi også. Hun har et par gange haft lidt uforklarlig feber også tænkte vi: Jubiii... nu kommer de... Og man kigger på hendes hale og ser efter tegn. Men altså jeg tror ikke der er nogen børn der IKKE har fået mælketænder... håber jeg

Nej man kan jo være sikker på at de dukker op på et tidspunkt

Anmeld

26. maj 2011

Zafir

JulieE skriver:

Hvor er hun skøn, Zafir!! Dejligt med en update 

Jacob var 10 mdr og 3 dage før han fik sin første tand og han er faktisk også ret længe om at skifte dem (har kun tabt to) Som min svigermor siger, jo længere de er om at få dem, jo længere tid går der før de bliver skiftet  

Idun fik tænder meget før... Jeg kan bare ikke helt huske HVORNÅR... Men hun havde MANGE tænder da hun blev et år... mmm... Og hun har også kun tabt 2... hun syntes det er MEGA strængt... Der er folk fra hendes klasse der er YNGRE end hende der har tabt op til 8 stks.!!! Mega tarveligt..

Men jeg prøver også at fortælle hende at det er godt så man ikke slider så meget på de blivende... mmm det er bare ikke helt så sejt... hehe

Anmeld

26. maj 2011

JulieE

Zafir skriver:

Idun fik tænder meget før... Jeg kan bare ikke helt huske HVORNÅR... Men hun havde MANGE tænder da hun blev et år... mmm... Og hun har også kun tabt 2... hun syntes det er MEGA strængt... Der er folk fra hendes klasse der er YNGRE end hende der har tabt op til 8 stks.!!! Mega tarveligt..

Men jeg prøver også at fortælle hende at det er godt så man ikke slider så meget på de blivende... mmm det er bare ikke helt så sejt... hehe

Hvor jeg kender det... Jacob synes også det er enormt tarveligt at fætter har tabt adskellige tænder mere end ham og at karoline som er startet på fritten har tabt 4 tænder 

Anmeld

26. maj 2011

dorthemus

Zafir skriver:

Glæder os også til at se jer

Tænk at det i morgen er et år siden at vi fødte Runa...!!!

Holddafest Det glemmer jeg aldrig...

Heller ikke mig

Anmeld

26. maj 2011

ESV

Zafir skriver:

Ha ha nej jeg har heller ikke hørt om børn der er startet i skole uden deres tænder, he he..

Herhjemme har Emilie også været rigtig lang tid om at få tænder og vi havde det ligesom jer, den mindste smule savl (eller MEGET savl) feber og rød numse var vi overbeviste om at NU måtte de da komme..... Men nej.

Nu er hun 1 1/2 og har kun 10 tænder, den 10 er så også kun LIGE dukket op.. 

Altså har hørt at det kan gøre mere ondt at få dem jo ældre børn bliver noget med at gummerne bliver hårdere..

I øvrigt er det en SUPER lækker video af hende, men bliver da bare i godt humør af en lille pige med JA-hatten på!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.