Jubiii!!!! halvvejs idag 20+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

ano14316

Jubiii Jubii jubii

Så er jeg i 20+0 idag, og jeg er så glad 

Jeg har set så meget frem til idag (ved ikk lige hvorfor ) men synes bare det er så stort at være halvejs!!!

20+0 med halsbetændelse, men har jeg det alligevel fantastisk!!

Jeg elsker at være gravid!!

vægten siger -6 kg +1 kg (ja det er mig der syens det er svært at acceptere - det der med at blive tyk/tykkere) 
Men det er ligemeget for jeg er halvejs idag tralalalala

i morgen står den på gennemscanning - og vi har endelig besluttet at vi ikke vil vide hvad køn vi får..
Vi håber bare på et sundt og rask barn med ca. 2 arme og 2 ben og omkring 10 fingre og 10 tær!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Maalene

TILLYKKEEEEE    

Husker tydeligt selv, hvor stort det var at være halvvejs, så kan godt forstå din glæde

Bliver spændende i morgen, rigtig meget held og lykke - er sikker på alt er i den skønneste orden

Anmeld

26. maj 2011

Happiness

Tillykke med milepælen! Det ER en stor ting Var selv lykkelig da jeg nåede dertil.

Og glæd jer til at se jeres vidunder imorgen.

Anmeld

26. maj 2011

ano14316

TAK!! JEG ER BARE SÅ GLAD 

Og jeg glæder mig også rigtig meget til i morgen.. 

Anmeld

26. maj 2011

Frøken J.

Tillykke med milepælen! Den er SKØN at nå  

Anmeld

26. maj 2011

ano14316

Ja man er da ikke i tvivl om at man er gravid, og så lige idag..

det øser ned, og her hvor vi bor, skulle en lille utæthed ikke undrer mig, så da der her for 5 min. siden lander en dråbe på min mave - tænker jeg bare åhh nej.. - skal nok ilge siges at jeg har halsbetændelse, men sveder helt vildt, så sidder bare med badekåbe... 

nåhh ikke flere dråber, men så opdager jeg at jeg er også våd på armen.. så får jeg set at det samme gælder min ene bryst vorte, og ganske rigtigt så er der så småt ved at komme mælk i brysterne... 

sjovt at det lige er i dag, hvor jeg er i 20+0 

Meeeen... er det ikke lidt tidligt, at kunne trykke mælk (eller hvad det er) ud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.