mmh'! Hvad med jer??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
17 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Sabina92

Hvad skal i lave i aften?

Vi har grillet burger til aften idag..

Elias og jeg har vært i bad, kommet i nattøj og så skal vi bare hygge paradise finalen sammen med en veninde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Thalia

Egentlig skulle vi have grillet, men jeg har SÅ meget arbejde for tiden at jeg ikke er til nogen hjælp hjemme, og samtidig får vi gæster fra England senere i aften.

Vi endte derfor med brød og pølser og frikadeller og hvad vi nu ellers lige havde ved hånden.

Og for mit vedkommende byder resten af natten ca på arbejde.

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

Sabina92 skriver:

Hvad skal i lave i aften?

Vi har grillet burger til aften idag..

Elias og jeg har vært i bad, kommet i nattøj og så skal vi bare hygge paradise finalen sammen med en veninde

Vi har spist... Vi allesammen har været under bruseren... Sidder nu og dovner den.... 

Skal have tjekket om der kommer noget spændende i kukkassen... 

Anmeld

26. maj 2011

samantha1986

Jeg fik en sandwich til aften. er i aften alene hjemme så zapper lidt mens jeg sidder ved com. Og så skal jeg vist tidligt i seng. skal på skole i viborg i morgen

Anmeld

26. maj 2011

NinaNymannMadsen

vi spiste rester fra igår. og nu sidder vi bare foran tvet og slappet af. asta skal ha nattøj på snart og i seng kl 20. og så skal jeg lige læse min eksamensopggave igennem en gang til skal nemlig op imorgen kl 8.
ellers så bare slappe af og se noget tv og spille noget computer.

Anmeld

26. maj 2011

MaliksMor

malik sover nu

så manden og jeg skal vel bare sidde og se tv, og hygge

også skal vi lige finde ud af hvornår min mand og jeg skal i biffen/- ud og spise. da vi ikke har været ude sammen siden jeg fødte Malik det så 13 måneder siden..

Anmeld

26. maj 2011

Sabina92

Astasmor skriver:

vi spiste rester fra igår. og nu sidder vi bare foran tvet og slappet af. asta skal ha nattøj på snart og i seng kl 20. og så skal jeg lige læse min eksamensopggave igennem en gang til skal nemlig op imorgen kl 8.
ellers så bare slappe af og se noget tv og spille noget computer.

Det lyder også hyggeligt (;

Held og lykke imorgen

Anmeld

26. maj 2011

Dinna88

Jeg leder efter arbejde på nettet.

Jeg sidder stadig i min morgenkåbe fordi jeg har læseferie, så jeg skal tidligt i seng, fordi jeg skal tidligt op og læse videre i morgen.

Anmeld

26. maj 2011

Sabina92

CamillaRH skriver:

malik sover nu

så manden og jeg skal vel bare sidde og se tv, og hygge

Lækkert  Er det rart jeres nye sted, nu hvor i er ved at finde på plads?

Anmeld

26. maj 2011

Lisbeth85

Spiste aftensmad med min bette søn kl. 17 allerede, og han sov her kl. 19 efter at have snakket i sin seng i 30 min. Hi hi... nu sidder jeg med den bærbare og overvejer at slukke den og se lidt tv... ellers kan jeg begge dele.. man er vel kvinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.