Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Modtager en besked fra min mand, hvor der står: "Vi bliver nødt til at snakke", jeg tænker straks "åh nej, hvad nu?"Han kommer hjem og sætter sig ved siden af mig på sofaen og siger: "Jeg er lige blevet ringet op af én der hedder Bente..." Jeg kigger undrende på ham og er slet ikke med... Han begynder at smile over hele hovedet og siger: "Vi har fået vores rækkehus - hun sender kontrakten i morgen!" Jeg kunne slet ikke tro på det han sagde og blev ved med at gentage "mener du det, er det rigtig?", men måtte jo overgive mig til sidst og nu kan jeg slet ikke få armene ned.Vi når lige at overtage det ½ måned før termin, så nu håber jeg at lillemanden bliver liggende derinde så længe Er bare SÅ glad - ekstra værelse og både for- og baghave! WEEEE
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hold op hvor dejligt..........
STORT tillykke med det........
Lyder da skønt.. Stort tillykke med rækkehuset..
SUUUUPER lækkert!!!!
Tillykke!!!
Stine og Lisa.
Hvor lækkert... Stort tillykke med det....
NEJ HVOR DEJLIGT
ej hvor fantastisk håber den lille bliver der inde til i er kommet på plads
B&J skriver: NEJ HVOR DEJLIGT ej hvor fantastisk håber den lille bliver der inde til i er kommet på plads
Hvor dejligt for jer!
NadiaSK skriver: Modtager en besked fra min mand, hvor der står: "Vi bliver nødt til at snakke", jeg tænker straks "åh nej, hvad nu?"Han kommer hjem og sætter sig ved siden af mig på sofaen og siger: "Jeg er lige blevet ringet op af én der hedder Bente..." Jeg kigger undrende på ham og er slet ikke med... Han begynder at smile over hele hovedet og siger: "Vi har fået vores rækkehus - hun sender kontrakten i morgen!" Jeg kunne slet ikke tro på det han sagde og blev ved med at gentage "mener du det, er det rigtig?", men måtte jo overgive mig til sidst og nu kan jeg slet ikke få armene ned.Vi når lige at overtage det ½ måned før termin, så nu håber jeg at lillemanden bliver liggende derinde så længe Er bare SÅ glad - ekstra værelse og både for- og baghave! WEEEE
Ej hvor skønt! Tillykke med Jeres nye hjem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128