Metastaser i lungen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

982 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Anonym trådstarter

Min mor har fået konstateret metastaser i lungen som stammer fra tarmkræft som hun blev opereret for for 4 år siden og fik ingen efterfølgende behandling da de havde fjernet det hele.

Hun skal have 4 gange kemo med 3 ugers mellemrum. Er der nogle der kender noget til hvordan fremtiden ser ud for hende?

Umiddelbart tror jeg at hun er heldig i forhold til at vi troede at det var lungekræft, men er der nogle der kan give et svar?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

klmf

Hej

Jeg er ked af at høre din mor har fået tilbagefald fra tarmcanceren

Jeg forstår godt dit behov for at få en fornemmelse af, hvor alvorligt det er, men jeg synes du skal snakke med din mors kræftlæge om det her. Vi kender ikke detaljerne i din mors situation og kan derfor ikke give dig et svar du egentlig kan bruge til noget - måske du bare bliver bange fordi 'nogen, der kender nogen, der kender nogen også fik metastaser og der gik ikke længe' eller noget i den stil - hvis du forstår

Men det kan være utroligt rart at høre fra andre, der har prøvet at være igennem noget af det samme, så jeg håber da nogen melder sig på banen Personligt har jeg erfaring med lungecancer igennem mit arbejde på en medicinsk lungeafdeling, hvor jeg har passet mange lungesyge, dels cancerpatienter dels KOL/astma. Så hvis der er noget du tror jeg kan svare på, så spørg endelig

Rigtig god bedring til din mor - og held og lykke

Anmeld

26. maj 2011

Faith

Jeg er sygeplejerske på en cancerafdeling så mig kan du også spørge hvis du får behov for det.

Du får lige et

Anmeld

26. maj 2011

JulieE

Hvor er jeg ked af at høre at din mor har fået konstateret kræft igen!!! Håber alt det bedste for din mor! -jeg står selv i næsten samme situation, da min mor i påsken blev opereret for metastaser i ryggen (hun havde brystkræft for ca 10 år siden) Vi ved endnu ikke hvor meget behandling hun skal i, men det er sgu ikke sjov at stå som datter og se på!!

Et stort  fra mig til dig!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.