Hej allesammen på baby.dk !
Her i slutningen af marts måned tog jeg to positive graviditets tests.. Men siden, har jeg haft regelmæssig menstruation, og det havde jeg også inden jeg tog nogen former for test.
Jeg tog ikke testen pga udebleven mens, men pga ømme bryster, morgenkvalme og et par ekstra kilo rundt om livet som var kommet på under en måned... Og fik så de positive resultater.
Nu er det så, at jeg ikke ved om jeg er gravid eller ej. Har stadig kvalme indimellem, men det er stærkt reduceret i forhold til marts/april.. Kan jeg have tabt barnet? Eller kan jeg have menstruation imens jeg er gravid, sådan regelmæssig normal menstruation?
Jeg er kun 18 år gammel, så ved ikke om det kan have noget at gøre med hormonforstyrrelser, så ja, jeg prøvede at oprette en profil herinde. Her sidder jo en masse erfarne mødrem sin måske kan hjælpe mig lidt på vej...
Det skal lige siges at min kæreste og jeg faktisk blev glade da testen var positiv, så nu går vi faktisk og er lidt triste over tvivlen.. Har ikke været til lægen med det, da jeg ikke er så glad for læger, så jeg har hele tiden udsat det og sidenhen glemt det...
Kan i give mig nogle svar / råd ? Mvh Mariah 
Anmeld