To positive tests - men der sker ik rigtig noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

577 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

MariahSchmidt

Hej allesammen på baby.dk !

Her i slutningen af marts måned tog jeg to positive graviditets tests.. Men siden, har jeg haft regelmæssig menstruation, og det havde jeg også inden jeg tog nogen former for test.

Jeg tog ikke testen pga udebleven mens, men pga ømme bryster, morgenkvalme og et par ekstra kilo rundt om livet som var kommet på under en måned... Og fik så de positive resultater.

Nu er det så, at jeg ikke ved om jeg er gravid eller ej. Har stadig kvalme indimellem, men det er stærkt reduceret i forhold til marts/april.. Kan jeg have tabt barnet? Eller kan jeg have menstruation imens jeg er gravid, sådan regelmæssig normal menstruation?

Jeg er kun 18 år gammel, så ved ikke om det kan have noget at gøre med hormonforstyrrelser, så ja, jeg prøvede at oprette en profil herinde. Her sidder jo en masse erfarne mødrem sin måske kan hjælpe mig lidt på vej...

Det skal lige siges at min kæreste og jeg faktisk blev glade da testen var positiv, så nu går vi faktisk og er lidt triste over tvivlen.. Har ikke været til lægen med det, da jeg ikke er så glad for læger, så jeg har hele tiden udsat det og sidenhen glemt det...

Kan i give mig nogle svar / råd ? Mvh Mariah

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Jonna1979

tag en ny test  og så aflevere en urinprøve ved lægen nogen har mentration hele vejen igennem

Anmeld

26. maj 2011

Freja20

Jeg ville nok tag en test til og er den positiv så ville jeg kontakte lægen

Anmeld

26. maj 2011

Babywish1

Jeg ville nok kontakte lægen og fortælle situationen.. Også vil jeg krydse fingre for dig.

Anmeld

26. maj 2011

MariahSchmidt

ok mange tak for svaret , men er der nogle af jer der har erfaringer med blødninger under jeres graviditet eller andre uregelmæssigheder?

Anmeld

26. maj 2011

Freja20

Altså jeg har da hørt om det men hvis du testet positiv i marts så skal du jo til at handle hvis du vil nå til en NF..

Anmeld

26. maj 2011

aya-zia

MariahSchmidt skriver:

Her i slutningen af marts måned tog jeg to positive graviditets tests.. Men siden, har jeg haft regelmæssig menstruation, og det havde jeg også inden jeg tog nogen former for test.

Jeg tog ikke testen pga udebleven mens, men pga ømme bryster, morgenkvalme og et par ekstra kilo rundt om livet som var kommet på under en måned... Og fik så de positive resultater.

Nu er det så, at jeg ikke ved om jeg er gravid eller ej. Har stadig kvalme indimellem, men det er stærkt reduceret i forhold til marts/april.. Kan jeg have tabt barnet? Eller kan jeg have menstruation imens jeg er gravid, sådan regelmæssig normal menstruation?

Jeg er kun 18 år gammel, så ved ikke om det kan have noget at gøre med hormonforstyrrelser, så ja, jeg prøvede at oprette en profil herinde. Her sidder jo en masse erfarne mødrem sin måske kan hjælpe mig lidt på vej...

Det skal lige siges at min kæreste og jeg faktisk blev glade da testen var positiv, så nu går vi faktisk og er lidt triste over tvivlen.. Har ikke været til lægen med det, da jeg ikke er så glad for læger, så jeg har hele tiden udsat det og sidenhen glemt det...

vil lige hurtig sige at jeg havde min mens HVER ENESTE månede under min første graviditet...

jeg opdagede at jeg var gravid fordi man altså kan se det på et tidspunkt

Anmeld

26. maj 2011

NikolineMor

MariahSchmidt skriver:

Jeg blev gravid ca 14 december 2009 og frem til april 2010 havde jeg reglmæssig mens og den 26 august fik jeg den skønneste lille pige. Så du kan sagtens stadig være gravid

Krydser fingre for dig Held og lykke

Anmeld

26. maj 2011

MariahSchmidt

Jeres svar hjælper lidt på håbet om at der måske stadig er noget derinde

- Der var en der svarede: Du skal skynde dig at handle hvis du vil nå en NF ...

^ Nu til det pinlige.. Hvad er en NF ? Hehe..

Har også fået betydeligt større bryster, det glemte jeg at skrive i mit første indlæg, men jeg har normalt en ret lille barm, (B70) men nu er jeg simpelthen vokset ud af alle mine bh'er, mine brystvorter springer hele tiden ud af bh'en. Den udvikling er sket på bare 3 måneder, og det er vel ikke almindeligt at mine bryster pludselig vokser så meget i en alder af 18 ...

Hmm..

Anmeld

26. maj 2011

Maria.

MariahSchmidt skriver:

Jeres svar hjælper lidt på håbet om at der måske stadig er noget derinde

- Der var en der svarede: Du skal skynde dig at handle hvis du vil nå en NF ...

^ Nu til det pinlige.. Hvad er en NF ? Hehe..

Har også fået betydeligt større bryster, det glemte jeg at skrive i mit første indlæg, men jeg har normalt en ret lille barm, (B70) men nu er jeg simpelthen vokset ud af alle mine bh'er, mine brystvorter springer hele tiden ud af bh'en. Den udvikling er sket på bare 3 måneder, og det er vel ikke almindeligt at mine bryster pludselig vokser så meget i en alder af 18 ...

Hmm..

Nf, er nakkefoldscanning hvor man vurderer risiko for downs syndrom ud fra scanning og blodprøve og din alder..skynd dig og kontakte din læge for at få vished! Krydser fingrer for dig hvis det er det I ønsker!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.