Mærke graviditet FØR udebleven mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.986 visninger
7 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Anonym trådstarter

Hejsa

Spørgsmålet har sikkert været oppe før, er jeg sikker på. Men spør alliwl. Kan man mærke noget "værke" eller andet, inden man overhovedet kan teste?

Jeg skal have mens i morgen (håber inderligt den ikke kommer) og syns jeg har ku mærke nogle tegn i underlivet for en uge siden ca., sådan nogle niv og jag, kun ganske lidt dog. Er i tvivl om det har været ægløsningen jeg har mærket, men den mærker jeg dog normalt ALDRIG (eller lægger i hvert fald aldrig mæke til det)

Er der nogle derude, der har ku mærke graviditeten meget tidligt??

Spar mig for alt det med at man kan mærke en masse, blot fordi ønsket er så stort Jeg véd det godt... ku bare godt tænke mig at høre om nogle har mærket noget lignende så tidligt og der så var gevinst  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Anonym trådstarter

...og i øvrigt, burde jeg ha ømme bryster nu???

Anmeld

26. maj 2011

lilledittemor

Anonym skriver:

Hejsa

Spørgsmålet har sikkert været oppe før, er jeg sikker på. Men spør alliwl. Kan man mærke noget "værke" eller andet, inden man overhovedet kan teste?

Jeg skal have mens i morgen (håber inderligt den ikke kommer) og syns jeg har ku mærke nogle tegn i underlivet for en uge siden ca., sådan nogle niv og jag, kun ganske lidt dog. Er i tvivl om det har været ægløsningen jeg har mærket, men den mærker jeg dog normalt ALDRIG (eller lægger i hvert fald aldrig mæke til det)

Spar mig for alt det med at man kan mærke en masse, blot fordi ønsket er så stort Jeg véd det godt... ku bare godt tænke mig at høre om nogle har mærket noget lignende så tidligt og der så var gevinst  

Jeg kunne mærke niv og spændinger i underlivet - dagen efter befrugtnigen.. Så det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde..

og i dag er jeg 9+5

Krydser fingre for dig

Anmeld

26. maj 2011

Clisolka

Jeg fik også ret tidligt niv og jag i underlivet inden jeg skulle have min mens - troede jo at det var den der var på vej. Derefter kom de megaømme bryster, så var det vist på tide med en test 

Anmeld

26. maj 2011

Deka11

Jeg havde kvalme allerede 2 dage efter ægløsning, men kan desværre ikke rigtig huske om jeg kunne mærke noget i maven. Måske havde jeg det lidt ligesom med mens-smerter, uden at det selvfølgelig var det.  

Håber at det du mærker er en lille spire.

Anmeld

26. maj 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hejsa

ALtså jeg havde virkelig mange ubehagelige mens-smerter op til testedag, men jeg troede jo det var mens-smerter. Det var det så ikke, men ligamentsmerter Det er også det eneste jeg mærkede. Havde også sygt ømme bryster, men det havde jeg haft i flere måneder og havde også været til lægen for at blive undersøgt  

Anmeld

26. maj 2011

Lilje82

Her opdagede jeg godt nogle dage før, at blodårene på mine bryster var blevet tydeligere, men tænkte det hele spillede mig et pus, og havde også niv og jag i maven, men det havde jeg også måneden inden og der var intet.

Nogle dage før jeg regnede med menses, fik jeg de ondeste menses smerter, lige akurat so jeg plejer, så tog et par panodiler og et bind på og hyggede så med min søster den dag og tænkte ikke mere over det.
Da det næste morgen stadig ikke var kommet, undrede jeg mig, for plejer at være et klart tegen, når jeg får ondt, så diskuterede med mig selv o at købe en g-test og besluttede mig for at lade være. Meeeeen den hoppede alligevel i kurven, da jeg senere var nede at handle og så kunne jeg jo slet ikke holde fingere fra den, da jeg kom hjem. Synes jo selv jeg var åndsvag, meeeen men men den avr positiv
Så ja her mærkede jeg noget tidligt, bare uden rigtig at ane det

Anmeld

26. maj 2011

NikolineMor

Jeg havde mens ligende smerter et par dage æl, og så havde jeg et enormt tykkken i brysten så slemt at det gjorde helt ondt i ryggen. Det var faktisk så slemt at vi måtte tage til lægevagten og det første han spurgte om var om jeg var gravid og det vidste jeg jo af gode grunde ikke men det viste en test så jeg var.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.