Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jakob'sMor skriver: Hej,Måske et skud i hampen - men har nogen af jer gået på Gylling efterskole og skal til gammel elev dag på torsdag?
Hej,Måske et skud i hampen - men har nogen af jer gået på Gylling efterskole og skal til gammel elev dag på torsdag?
Hej
Jeg har gået på Gylling efterskole, kommer desværre ikke på torsdag..
Hvornår har du gået der?
th skriver: Hej Jeg har gået på Gylling efterskole, kommer desværre ikke på torsdag.. Hvornår har du gået der?
Jakob'sMor skriver: Ha ha, blev lige et kort øjeblik i tvivl da du spurgte. :-) Men 02-03 hva med dig?
Ha ha, blev lige et kort øjeblik i tvivl da du spurgte. :-) Men 02-03 hva med dig?
må have gået der fra 01-02---
gik du sammen med en der hed Pia, der også kommer fra århus.
th skriver: må have gået der fra 01-02--- gik du sammen med en der hed Pia, der også kommer fra århus.
R&N skriver: Så tror jeg du har gået med min eks fra teenageårene
Så tror jeg du har gået med min eks fra teenageårene
Jakob'sMor skriver: Var han andenårs elev? Hvad hedder han?
Var han andenårs elev? Hvad hedder han?
R&N skriver: Jeg mener han gik der i to år... 00/01 og 01/02... Han hedder Jeppe Christensen...
Jeg mener han gik der i to år... 00/01 og 01/02... Han hedder Jeppe Christensen...
Jeg har ikke gået på efterskolen, men min lillebror gik der et år. Kan bare ikke huske hvilket
tror dog ikke han kommer til gammel elev dag, da han har travlt med arbejde, men man ved aldrig.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128