Hvornår kunne man se mave 2. gang?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Ja det går stærkt.. Første gang tog det længere tid... 

Okay

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Okay

Jeg mener jeg var omkring 22+ hvor der begyndte at ske noget med maven... 

Anmeld

26. maj 2011

Krussedulle

Anonym skriver:

Jeg føler mig også helt vildt oppustet, kan ind imellem næsten ikke være til i min krop synes jeg... Men er ikke sikker på om jeg er vokset endnu, tænker at det også ville være meget tidligt at kunne se noget, er omkring uge 5.

det går bare stærkere 2 gang

man kunne se det på min veninde fra uge 7, og hun var ganske alm af bygning

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Jeg mener jeg var omkring 22+ hvor der begyndte at ske noget med maven... 

Hold da op... så må det være fedt at kunne se dt så tidligt 2. gang. Glæder mig til det kan ses

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Sinore skriver:

det går bare stærkere 2 gang

man kunne se det på min veninde fra uge 7, og hun var ganske alm af bygning

Glæder mig bare til det kan ses... og til at det ikke forveksles med en delle

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Hold da op... så må det være fedt at kunne se dt så tidligt 2. gang. Glæder mig til det kan ses

Ja kunne hvert fald ikke skjule maven ret længe... 

Anmeld

26. maj 2011

Anonym

1.gang kunne man først se det omkring uge 16

2. gang omkring uge 12

3.gang måtte jeg i ventebukser i uge 8 (mistede desværre i uge 16)

4.gang nu er jeg gravid igen i 9.uge og man kunne nemt se det allerede i uge 6. og jeg har for længst opgivet mine egne bukser vi vil dog gerne holde det hemmeligt en måneds tid endnu, men det er godt nok svært.. så jeg er ret glad for det kølige vejr, så kan jeg nemlig pakke mig ind i store trøjer

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

1.gang kunne man først se det omkring uge 16

2. gang omkring uge 12

3.gang måtte jeg i ventebukser i uge 8 (mistede desværre i uge 16)

4.gang nu er jeg gravid igen i 9.uge og man kunne nemt se det allerede i uge 6. og jeg har for længst opgivet mine egne bukser vi vil dog gerne holde det hemmeligt en måneds tid endnu, men det er godt nok svært.. så jeg er ret glad for det kølige vejr, så kan jeg nemlig pakke mig ind i store trøjer

Så er det da gået stærkt alle gangene synes jeg.

Jeg glæder mig til det kan ses, men det er selvfølgelig træls hvis man gerne vil skjule det lidt endnu og den så bare strutter derud af

P.s. er ked af at høre at du har mistet, det er jo den frygt der sidder i os alle

Anmeld

26. maj 2011

Anonym

Anonym skriver:

Så er det da gået stærkt alle gangene synes jeg.

Jeg glæder mig til det kan ses, men det er selvfølgelig træls hvis man gerne vil skjule det lidt endnu og den så bare strutter derud af

P.s. er ked af at høre at du har mistet, det er jo den frygt der sidder i os alle

Kan godt forstå du glæder dig, man vil jo så gerne vise mavsen frem

Ja det er gået pænt stærkt med min mave, lægen har også hver gang troet at der var to, eller at jeg var længere henne, fordi min livmoder bare vokser sig stor helt vildt hurtigt også er jeg ikke så stor (153 cm og 45 kg) tror også at det spiller ind men ja det er lidt trælst denne gang, da vi jo gerne vil vente med at sige noget til efter NF (men syntes nu at jeg får en del blikke allerede)

Tror alle har angsten for at miste ind i mellem, og jeg kan især mærke det denne gang.. pyha glæder mig så meget til tryghedsscanning i næste uge håber det kan give mig lidt ro at se dens lille  blinke

Anmeld

26. maj 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Kan godt forstå du glæder dig, man vil jo så gerne vise mavsen frem

Ja det er gået pænt stærkt med min mave, lægen har også hver gang troet at der var to, eller at jeg var længere henne, fordi min livmoder bare vokser sig stor helt vildt hurtigt også er jeg ikke så stor (153 cm og 45 kg) tror også at det spiller ind men ja det er lidt trælst denne gang, da vi jo gerne vil vente med at sige noget til efter NF (men syntes nu at jeg får en del blikke allerede)

Tror alle har angsten for at miste ind i mellem, og jeg kan især mærke det denne gang.. pyha glæder mig så meget til tryghedsscanning i næste uge håber det kan give mig lidt ro at se dens lille  blinke

Ja så skal det jo selvfølgelig vokse ud af når du ikke er så høj
Og når du samtidig er så slank så ses det jo nok også hurtigere...

Held og lykke med scanningen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.