Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja vi har været så heldige at vi har fået en x-box af min far - med to spil osv..
Jeg må indrømme at det er HYLENDE morsomt 10* bedre end em wii.. Du er selv "manden i tvet" - og får rørt dig sindsygt meget.. - jeg er hammerende dårlig til at stille mig ned i et fitness - mest fordi ungerne er hjemme, og jeg gider simpelthen ikke kl. lort om aftenen når de er puttet.. Men så fik vi den her x-box med sådan en sensor de registerere dine bevægelser osv, og det er simpelthen HYLENDE morsomt.. Samtidig med at du får rørt dig Ja jeg kan da mærke det i både arme, ben, mave og lår
Desuden kan man købe sådan et spil med et program til efter fødslen - DET MÅ JEG BARE EJE - Har jeg sat mig for.. 30min om aftenen hvor du kan slå manden og være sejerskvinde i hjemme Altså det lyder jo næsten for godt til at være sandt
Selv Tino på 2½ år syntes det er skide skægt at se mor og far stå der foran tvet og sparke, bokse, hoppe op og ned, fra side til side..!! ja han vil endda gerne selv være med til fodbold, og tennis Han syntes det er hammer skægt
Knusser fra en øm Maria - som glæder sig sindsygt til at tage endnu en boksekamp mod manden iaften
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
tillykke med den sådan en ønsker jeg mig også så ....
det lyder godt og sjovt
maria87 skriver: tillykke med den sådan en ønsker jeg mig også så .... det lyder godt og sjovt
1000 tak Det er simpelthen hylende skægt - vi har nu haft den i godt 1 uge og vi har spillet hver aften min. 30 min og tit er det oppe på 1 time ca
Må indrømme at jeg er blevet bidt af det
Sådan en skal vi da vist have købt
kan klart anbefale fitness spillet med det program du taler om
MalleH skriver: kan klart anbefale fitness spillet med det program du taler om
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128