X - Box giver vild motion og er hylende morsom

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
6 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

quar20

Ja vi har været så heldige at vi har fået en x-box af min far - med to spil osv..

Jeg må indrømme at det er HYLENDE morsomt 10* bedre end em wii.. Du er selv "manden i tvet" - og får rørt dig sindsygt meget.. - jeg er hammerende dårlig til at stille mig ned i et fitness - mest fordi ungerne er hjemme, og jeg gider simpelthen ikke kl. lort om aftenen når de er puttet.. Men så fik vi den her x-box med sådan en sensor de registerere dine bevægelser osv, og det er simpelthen HYLENDE morsomt.. Samtidig med at du får rørt dig Ja jeg kan da mærke det i både arme, ben, mave og lår

Desuden kan man købe sådan et spil med et program til efter fødslen - DET MÅ JEG BARE EJE - Har jeg sat mig for.. 30min om aftenen hvor du kan slå manden og være sejerskvinde i hjemme Altså det lyder jo næsten for godt til at være sandt

Selv Tino på 2½ år syntes det er skide skægt at se mor og far stå der foran tvet og sparke, bokse, hoppe op og ned, fra side til side..!! ja han vil endda gerne selv være med til fodbold, og tennis Han syntes det er hammer skægt

Knusser fra en øm Maria - som glæder sig sindsygt til at tage endnu en boksekamp mod manden iaften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

maria87

tillykke med den sådan en ønsker jeg mig også så ....

det lyder godt og sjovt

Anmeld

26. maj 2011

quar20

maria87 skriver:

tillykke med den sådan en ønsker jeg mig også så ....

det lyder godt og sjovt

1000 tak Det er simpelthen hylende skægt - vi har nu haft den i godt 1 uge og vi har spillet hver aften min. 30 min og tit er det oppe på 1 time ca

Må indrømme at jeg er blevet bidt af det

Anmeld

26. maj 2011

Carina:-)

Sådan en skal vi da vist have købt

Anmeld

26. maj 2011

NinaNymannMadsen

sådan en har vi også. ja det er skide sjovt bare begrænset når man er gravid hvad man så lige kan holde til jo. men hold op der er mange sjove spil man kan spille. vi har i alt 5 spil til vores og vi har kun haft den i 2 mdr.
skal også ha det spil hvor der er et program til efter fødslen. det vil jo være super dejligt når jeg har født lige at kunne få strammet lidt til igen efter 2 fødsler. (fik ikk gjort noget ved den første inden jeg blev gravid med den næste)

Anmeld

30. maj 2011

malliebooh

kan klart anbefale fitness spillet med det program du taler om

Anmeld

30. maj 2011

quar20

MalleH skriver:

kan klart anbefale fitness spillet med det program du taler om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.