Fars dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

jacqueline84

Ja som overskriften lyder, skal jeg finde på en gave til min datters far. Jeg havde tænkt mig at give ham en tur i svømmehallen med hende. Men så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg ellers skal finde på. Nogle der har nogle forslag? Det skal lige siges vores datter er 8 mdr, samt det ikke skal være en ting, men en aktivitet. Håber der nogle der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Aves.

jacqueline84 skriver:

Ja som overskriften lyder, skal jeg finde på en gave til min datters far. Jeg havde tænkt mig at give ham en tur i svømmehallen med hende. Men så ved jeg simpelthen ikke hvad jeg ellers skal finde på. Nogle der har nogle forslag? Det skal lige siges vores datter er 8 mdr, samt det ikke skal være en ting, men en aktivitet. Håber der nogle der kan hjælpe

En tur ud med gutterne og se fodbold eller andet som kan give en far lidt fri...

Anmeld

26. maj 2011

jacqueline84

Eva. skriver:

En tur ud med gutterne og se fodbold eller andet som kan give en far lidt fri...

Han har guldkort til parken, så han ser alle hjemkampe med gutterne

Anmeld

26. maj 2011

Aves.

jacqueline84 skriver:

Han har guldkort til parken, så han ser alle hjemkampe med gutterne

Så en sove længe dag....en gang massage....noget som man ikke gør så meget eller nok af når man har kone og barn..

Anmeld

26. maj 2011

jacqueline84

Eva. skriver:

Så en sove længe dag....en gang massage....noget som man ikke gør så meget eller nok af når man har kone og barn..

massage.. det var nu en meget god idé

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.