Hvad skal jeg smøre op med?! ;o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.832 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

piadas

Nu har jeg købt ind, så jeg kan lave min første kage. Jeg regner med at mødregruppen skal være prøveklud, når de kommer på onsdag!

Jeg har tænkt mig at lave ananasmousse og bountycreme, da jeg går ud fra, at det er en god kombination? Jeg tænker, det må være lidt malibu-agtigt?

Bundene kunne jeg ikke lige finde ud af, så jeg har bare købt chokoladebundene fra Karen Wolff. Kan det ikke godt gå?

Men er det ikke noget med, at kagen skal smøres op, inden man overtrækker den med fondant? Jeg forestiller mig noget chokolade-halløj for ikke at blande for mange forskellige smage, eller hvad kan I anbefale? Gerne med opskrift, så jeg ved, hvordan man skal lave det!

På forhånd tak for hjælpen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Mira0911

Jeg har lavet et par kager.. Lang tid siden... Inden jeg lagde fondant på, smurte jeg kagen op med smørecreme... Hvor jeg tilsatte rom eller mandel essens... så det ikke var ren smør smag... 

Anmeld

26. maj 2011

Leonora25

http://kagemor.blogspot.com/search/label/Opsm%C3%B8ring

Prøv denne side. Jeg synes hun er god til at forklare de forskellige trin ( Jeg prøvede også første gang for en uge siden) Der er nogle forskellige opskrifter på opsmørring.

Anmeld

26. maj 2011

LilyMarleen

Ja eller kig denne..

Den syntes jeg er RIGTIG GO

http://www.annetteskager.com/2010/11/sadan-smrer-jeg-mine-kager-op.html

Anmeld

26. maj 2011

piadas

Tusinde tak!

Jeg tror, jeg er blevet lidt klogere nu, så nu kan jeg komme i gang!

Tak for hjælpen!

Anmeld

26. maj 2011

Swerg

piadas skriver:

Nu har jeg købt ind, så jeg kan lave min første kage. Jeg regner med at mødregruppen skal være prøveklud, når de kommer på onsdag!

Jeg har tænkt mig at lave ananasmousse og bountycreme, da jeg går ud fra, at det er en god kombination? Jeg tænker, det må være lidt malibu-agtigt?

Bundene kunne jeg ikke lige finde ud af, så jeg har bare købt chokoladebundene fra Karen Wolff. Kan det ikke godt gå?

Men er det ikke noget med, at kagen skal smøres op, inden man overtrækker den med fondant? Jeg forestiller mig noget chokolade-halløj for ikke at blande for mange forskellige smage, eller hvad kan I anbefale? Gerne med opskrift, så jeg ved, hvordan man skal lave det!

På forhånd tak for hjælpen!

Mums, det lyder sørme godt !

Du kan smøre op med nutella, det er så dejlig nemt

Anmeld

26. maj 2011

piadas

Elias<3 skriver:

Mums, det lyder sørme godt !

Du kan smøre op med nutella, det er så dejlig nemt

Ja, ik'!

Jeg sidder lige og kigger lidt på de links, de andre har lagt ind ovenfor! Jeg bliver helt sulten!!

Anmeld

26. maj 2011

Swerg

piadas skriver:

Ja, ik'!

Jeg sidder lige og kigger lidt på de links, de andre har lagt ind ovenfor! Jeg bliver helt sulten!!

Må ærligt indrømme at jeg lige har været ude og dykke i slik skuffen

Anmeld

26. maj 2011

piadas

Elias<3 skriver:

Må ærligt indrømme at jeg lige har været ude og dykke i slik skuffen

FYYYHAA!

Anmeld

26. maj 2011

cash83

Nu må jeg lige spørge:

Kan man bruge alm. marcipan i stedet for Fondant ??

Eller er jeg helt forkert på den?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.