Anonym skriver:
hej..
Jeg elsker mors og fars dag... Og vi har altid gjort meget ud af det.. Det kan være blomster og gaver eller hvad vi finder på.. Både nu i forbindelse med fars dag og da det var mors dag var der tråde herinde, om hvad man nu skulle give sin mor eller far...
Nu kommer min undring.. Hvorfor er der mange der har behov for at ytre deres meninger i tråde omkring hvad man nu skal finde på.. Ytre deres mening om at det er noget pjat og det er ikke noget de gider at gøre noget ud af... Jamen det er jo ikke det der blir spurgt om i tråden...??
Det kan snildt være det bare er mig der synes det er underligt...
Og til jer der skal forkæle jeres far, eller faderen til jeres børn, håber i finder noget lækkert! 
Tjaaa...jeg plejer ikke at svare i den slags tråde og tænker som regel: Nåja..hvis folk har lyst til at fejre de dage..så dem om det.
Men hvis folk direkte spørger: Fejrer I....?
Så svarer jeg naturligvis.
Jeg tror behovet for at komme med kommentarer egentligt ikke er for at genere nogen...det er mere afledt af en undren...så jeg tror ikke de mener noget ondt med det.
Men jeg kan godt følge dig.
Man kan jo også stille det helt firkantet op og spørge folk, hvad de ville sige hvis nogen forundret spurgte dem i en tråd om hvorfor de fx fejrer jul eller fødselsdag, som om det var en eller anden sygdom, at fejre de dage.
Så ja..det kan også godt undre mig lidt.
Men jeg tror bare at du skal springe over det..og så lade som ingen ting..evt spørge folk hvorfor de ytrer sig på den måde over noget du og andre fejre, og hvad ville de sige hvis folk spurgte om det samme til dem angående fødselsdag...naturligvis på en pæn måde 
For jeg tror virkeligt ikke at folk tænker over det.

Kærligst
Sussie
Anmeld