Det er heldigvis ikke så tit vi er uvenner. Vi kan sagtens skændes så det brager men vi er altid venner bagefter.
I går blev kæresten dog bare total tøsesur/opførte sig som et barn. Noget med at vi skulle spise hos hans mor i dag og efterfølgende i biffen. det bestemmer han sig for dagen før fordi hans søstre har spurgt. Forældrene er bortrejst og hans søstre har sikkert ikke noge bil så for at komme i biffen er de nødt til at spørge os. jeg siger at det vil jeg helst ikke da jeg skal på skole om fredagen og derfor har en masse der skal forberedes. Plus jeg skal passe lidt på med hvad jeg spiser dagen før jeg skal noget pga jeg nemt får dårlig mave. Nå det mugger han lidt over. Han kører så ud til hans far i går da han skal hjælpe ham med noget. fair nok. men fandme ikke om han bliver ved med at skrive om jeg ikke skal med torsdag.. Jeg kan ikke have folk der bliver ved med at spørge om det samme når jeg en gang har sagt nej så gad ikke svare ham et par timer.
Fint nok jeg sover så da han kommer hjem, så da han skal afsted her til morgen starter han igen med at spørge. Hvad er det lige han ikke forstår. Siger igen at jeg altså helst vil være hjemme og forberede mig til skolen. Hmm han går sur hjemmefra, først uden at give farvel kys, men to min efter kommer han tilbage og gør det.. Han har så flere gange skrevet om det i formiddag, og jeg svare på alt andet han skriver end det for jeg gider ikke diskutere det mere. nå men han kommer så hjem til frokost, og sætter sig til at spise mens jeg går og rydder op. Da han rejser sig siger han, tusinde tak fordi du gad sætte dig og snakke med mig. Undskyld mig lige men så kunne han sku bare spørge mig. men nej nej..
så kører han bare på arbejde igen og her sidder jeg. pisse ked af det. og synes det hele er lidt røv... jeg er stædig som et æsel så gider ikke give mig. men synes også det er møg træls at det skal være sådan her, især fordi det stort set aldrig er sådan her. Men jeg gider bare ikke give mig når han ikke kan forstå mig og at den eneste grund til at han opføre sig sådan her er fordi han ikke fik sin vilje.
Plus vi ha stort set ikke nogen penge så jeg synes måske heller ikke lige de skulle bruges til at tage i biffen for. Det er åbenbart kun mig der kan se det fornuftige i ikke at bruge dem på det
Anmeld