til læge i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

anjaditte

Jeg snakket med min læge i morgens angående lykkepiller under graviditiet. Han kunne godt forstå at jeg var bekymet om mit foster ville tage skade, så jeg skal snakke med ham om jeg skal blive ved med at tage det, eller hvad.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Jetjen

anjaditte skriver:

Jeg snakket med min læge i morgens angående lykkepiller under graviditiet. Han kunne godt forstå at jeg var bekymet om mit foster ville tage skade, så jeg skal snakke med ham om jeg skal blive ved med at tage det, eller hvad.....

Kan jeg sørme godt forstå du er bekymret for med alt der er i medierne for tiden. Håber i finder en god løsning for dig..

Anmeld

26. maj 2011

Maise86

anjaditte skriver:

Hvad får du af medicin? Jeg fik citalopram gennem hele min graviditet uden nogen problemer. Man skal nok opveje risikoen for bivirkninger for fostret ved medicinen kontra hvordan du ville få det uden medicin - hvis du får det rigtig dårligt psykisk iden medicin kan det være rigtig skidt for barnet. Håber i finder den bedste løsning for dig og dit barn :-)

Anmeld

26. maj 2011

B&J

Lyder som en rigtigt god ide søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.