i går aftes / i nat..
vi havde en diskution over at jeg følte jeg var ked af det og at jeg trængte til at vi fik plejet forholdet lidt, at han gerne måtte være bedre til at give mig komplimenter og krænge lidt ud af sine følelser til mig, at fortælle mig hvad han syntes om mig. det har ALLE kvinder sgu brug for, og jeg gider ikke at gå og lege gætteleg hele tiden.
jeg var oprigtig og jeg var hudløst ærlig over for ham og jeg fortalte ham mit synspunkt og fortalte ham hvordan jeg havde det når jeg oplevede at vi noglegange får nogle af hverdagstingene til at virke som en sur pligt, bla det med at skifte ble, ordne flasker, støvsuge, rydde op. tage sig af bassen om morgenen så den ene eller den anden kan sove lidt. osv.. dumme praktiske ting der gør at overskuddet til hinanden i forholdet forsvinder gradvist..
det havde jeg et problem med.. og jeg sagde at jeg ønskede at vi skulle ligge en plan, lave en aftale.. for forholdet..
så vi aftalte at han skulle være mere opmærksom på mig, og mine behov. og jeg skulle lære at lade være med at kommendere med ham (for det gjorde jeg.. gider du, vil du ikke lige osv.) og det var så unfair fra min side, men han skal også gøre noget..
efter snak i mange timer.. og vi fik aftalt at sådan skal det være, så kyssede vi og krammede hinanden. og jeg sagde at jeg altså blev virkelig ked af det og det er fordi at jeg ønsker at det her forhold skal holde og at vi skal holde sammen uanset hvad fordi at jeg faktisk elsker ham rigtig meget.
og så sagde han det.. han sagde at han også elsker mig...
HAN ELSKER MIG 

jeg er virkelig SÅ glad.. for vi har fanme været sammen i 4½ år. og han har kun sagt. at han måske elskede mig en lille bitte smule.. så i går var det helt banebrydende, han sagde det fanme... jeg blev så også helt mundlam og bad ham gentage det... 3 gange...
HE LOVES ME 

Anmeld