Slimprop, tegnblødning og gevaldig ondt i lænden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.720 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

KarinaIda

Hej Piger...

Jeg fik lavet en hindeløsning i tirsdags, og igår kom min slimprop ud.. Har så  siden den kom ud haft utrolig meget udflåd, og idag da jeg havde afleveret min store datterog kom hjem igen, der havde jeg igen meget udflåd men med blod i.. Er dette tegnblødningen tror i?? Og siden det kom til morgen ca kl 9, der har jeg bare fået mere og mere ondt i lænden... Sådan fra midten af ryggen og ned....

Tror I dette kan være tegn på snarlig fødsel??

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg intet prøvede til noget af det i min første graviditet, da jeg fødte ved akut kejsersnit i uge 35+4...

Karina som er 40+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Malthes mor

Vil forsigtig sige, at det kunne godt lyde, som om der er noget i gang. Hvad med at du lige ringer til fødegangen, og tager en snak med en jordmoder, som kan fortælle dig mere om det.

Held og lykke

Anmeld

26. maj 2011

missie20

KarinaIda skriver:

Hej Piger...

Jeg fik lavet en hindeløsning i tirsdags, og igår kom min slimprop ud.. Har så  siden den kom ud haft utrolig meget udflåd, og idag da jeg havde afleveret min store datterog kom hjem igen, der havde jeg igen meget udflåd men med blod i.. Er dette tegnblødningen tror i?? Og siden det kom til morgen ca kl 9, der har jeg bare fået mere og mere ondt i lænden... Sådan fra midten af ryggen og ned....

Tror I dette kan være tegn på snarlig fødsel??

Grunden til jeg spørger, er fordi jeg intet prøvede til noget af det i min første graviditet, da jeg fødte ved akut kejsersnit i uge 35+4...

Karina som er 40+3

Tror den er hjemme...så er det bare og vente...Vestøv til dig

Anmeld

26. maj 2011

KarinaIda

missie20 skriver:

Tror den er hjemme...så er det bare og vente...Vestøv til dig

Tak for svar Håber så sandelig også den er hjemme nu.. hehe

Anmeld

26. maj 2011

KarinaIda

Malthes mor skriver:

Vil forsigtig sige, at det kunne godt lyde, som om der er noget i gang. Hvad med at du lige ringer til fødegangen, og tager en snak med en jordmoder, som kan fortælle dig mere om det.

Held og lykke

Ja, ku godt ske jeg skulle prøve det...

Anmeld

26. maj 2011

mortilflere

tror oxo den er der , man for som om man har fået et os i røven , når veerne starter der

Anmeld

26. maj 2011

KarinaIda

mortilflere skriver:

tror oxo den er der , man for som om man har fået et os i røven , når veerne starter der

Hehe, som du dog kan sige det

Men jeg har det også som om der er nogen der har trampet gevaldigt på mig ryg/givet mig et los... hehe

Anmeld

26. maj 2011

Minmio

KarinaIda skriver:

Men jeg har det også som om der er nogen der har trampet gevaldigt på mig ryg/givet mig et los... hehe

Jeg tror bestemt også at den er der   

Anmeld

26. maj 2011

misse198

Det lyder det virkelig som om

Anmeld

26. maj 2011

mortilflere

KarinaIda skriver:

Jeg skriver som jeg snakker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.