Hjælp en journaliststuderende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

520 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. maj 2011

journaliststuderende

Hej kære mødre!

Jeg er journaliststuderende og ved at skrive eksamensprojekt om amning – og jeg har brug for jeres hjælp!

Jeg vil nemlig meget gerne tale med en mor, der har været nødt til at bruge modermælkserstatning, fordi hun ikke producerede nok mælk. Det kan skyldes, at hendes BMI-tal (idealvægt) ligger over 25.

Hvis du kender én eller selv har oplevet det, må du meget gerne ringe/sms uforpligtende til mig på 20662822 eller skrive en uforpligtende mail til jenissen@mail.djh.dk

På forhånd mange tak!

Mvh.

John Nissen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Hvem?

journaliststuderende skriver:

Hej kære mødre!

Jeg er journaliststuderende og ved at skrive eksamensprojekt om amning – og jeg har brug for jeres hjælp!

Jeg vil nemlig meget gerne tale med en mor, der har været nødt til at bruge modermælkserstatning, fordi hun ikke producerede nok mælk. Det kan skyldes, at hendes BMI-tal (idealvægt) ligger over 25.

Hvis du kender én eller selv har oplevet det, må du meget gerne ringe/sms uforpligtende til mig på 20662822 eller skrive en uforpligtende mail til jenissen@mail.djh.dk

På forhånd mange tak!

Mvh.

John Nissen

Jeg producerede slet ikke mælk nok, begge gange og har derfor flaskebørn, det skyldes dog ikke at min BMI er over 25, men hvis du stadig vil høre mere, så spørg bare løs eller send en PB

Anmeld

28. maj 2011

LC

Min datter var også på sutteflasken, da jeg ikke producerede nok mælk...

Men så vidt jeg ved havde det ikke noget med min BMI at gøre..

Men du kan sende en pb, hvis du vil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.