Vi skal have ordnet badeværelset fordi det er fyldt med sorte pletter, så der skal sættes fliser op, som boligselskabet betaler for.
Men VVS'eren der skal tage rør og vask ned kommer først tirsdag, og alligevel har de bedt maleren om at komme og tage tapeten ned idag?! Så vi har så ikk noget bad de næste 8 dage?! :-O og har en kæreste der er Sort smed, ikk at han arbejder sort, men det er med noget der hedder sort jern,.? og han kommer hjem HVER EVIG ENESTE dag og er sort over alt?! og selvfølgelig er det værksted han er på lige startet op så de har ikke fået bad derude endnu, er ved at blive lavet?! Så han er afhængig a at kunne komme hjem og i bad?! Så nu hænger vi på at skulle ned til min mor og i bad?!
Wraaaargh, hvorfor var det ikk bare at de startede på mandag?
Skulle bare lige brokke mig ?! Synes det er irriterende ..
og specielt når vi står og skal til fødselsdag i weekenden .. og så er afhængig a at skulle ned til min mor først for at gå i bad ?!
Ej hvor det irritere mig .. og når man ringer til boligselskabet for at spørge hvorfor de har sat maleren på til idag, så er ham man skal snakke med selvfølgelig til møde?!
Anmeld