Anbefal en klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

CA

Hej Vi skal til Norge til sommer og der vil Johannes være 6 mdr. Vi har brug for en klapvogn der:

-kan bruges til middagsluren (god plads og som kan ligges helt ned)

-ikke fylder hele baagerummet

-er let

-nem at komme rundt med på lidt plads

-god at vandre med (nu er det jo Norge vi snakker om)

-ikke koster en hel bondegård

Nogen der har noget I kan anbefale?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

CA

26. maj 2011

CA

26. maj 2011

AnneBJ

altså jeg har kig på emmaljungas nitro city. den har alm hjul bagtil og svinghjul fortil. den virker derfor ret robust at køre med. kassen kan vendes men om den kan lægges helt ned ved jeg ikke. som ny står den vist i ca 5000.

Anmeld

26. maj 2011

lille83

hej.

vi har en basson milan. den kan lægges helt ned, vendbart styr, vejer 15 kg, nem at klappe sammen og hjulene kan pilles af. + de er punkterfrie.. vores fulgte der myggenet og regnslag med. mener den koster ca 2300 kr i kære børn..

håber du finder en der passer til jer..

Anmeld

5. juni 2011

CA

AnneBJ skriver:

altså jeg har kig på emmaljungas nitro city. den har alm hjul bagtil og svinghjul fortil. den virker derfor ret robust at køre med. kassen kan vendes men om den kan lægges helt ned ved jeg ikke. som ny står den vist i ca 5000.

5000 var nok liiige i oevrkanten, men man kan jo altid prøve at finde den brugt

Anmeld

5. juni 2011

CA

lille83 skriver:

hej.

vi har en basson milan. den kan lægges helt ned, vendbart styr, vejer 15 kg, nem at klappe sammen og hjulene kan pilles af. + de er punkterfrie.. vores fulgte der myggenet og regnslag med. mener den koster ca 2300 kr i kære børn..

håber du finder en der passer til jer..

Det lyder jo som en god vogn! Den må jeg hellere se lidt nærmere på

Anmeld

5. juni 2011

sarahb

Urban jungle

Anmeld

5. juni 2011

Trolde_mor

Carina87 skriver:

Det lyder jo som en god vogn! Den må jeg hellere se lidt nærmere på

vi har den og jeg kan også varmt anbefale ddn, den ee simpelthen fantastisk, super nem at have med at gøre, lækker til gåture, og Kian sover i den hver dag og elsker den vist lige så meget som os hehe Vi gav 1799 for ddn i Kære børn

Anmeld

5. juni 2011

Malthesmoar

Jem&Fix, Harald Nyborg de har en super klapvogn, vi har haft vores med på rigtig mange ferier..super vogn til billige penge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.