wspa

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

lucas<3

hej piger..

så lige reklamer om wspa om de dyr der bliver mishandlet...

kom såen til og tænke på om pengene virkelig kommer ned og hjælper dyren eller om det er til dem der skal rede dyrene der får dem, og så dyrene får en lille del a pengene..

jeg får det så dårligt med og se det i fjernsynet, at jeg bliver helt forviret over om de overhovdet for hjælp..

gir i dem penge.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Aves.

hej piger..

kom såen til og tænke på om pengene virkelig kommer ned og hjælper dyren eller om det er til dem der skal rede dyrene der får dem, og så dyrene får en lille del a pengene..

jeg får det så dårligt med og se det i fjernsynet, at jeg bliver helt forviret over om de overhovdet for hjælp..

gir i dem penge.?

Det kan man jo aldrig vide....personligt så synes jeg jo det er lige så slemt den måde vi holder svin og høns på feks...og nej, jeg giver ikke penge til det, vil hellere hjælpe mennesker...tror heller ikke på at vejen frem er penge når det handler om dyremishandling, der handler det vel mere om ikke at støtte med penge, altså lade være med at købe buræg feks.

Anmeld

26. maj 2011

Saram

Følger lige lidt med her..

For har selv haft den samme tanke, og hvis det nu viser sig at pengene går til de stakkels dyr, så vil jeg riiigtig gerne støtte det!

// Sara Alrø, 40+0.

Anmeld

26. maj 2011

lucas<3

syns ikke det er detsamme som høns og grise...

Anmeld

26. maj 2011

Sabsy

luppe-laban skriver:

hej piger..

gir i dem penge.?

Hmm .. Jeg har abrejdet for Care Danmark  - det er godt nok til Afrika men men men - det er samme system..

Nej pengene når aldrig så langt..

Giver du 100,-, så går 25,- til adm. 20,- til mig som sælger, 25 til dem der giver pengene rundt og til løn.. Men jo de 30kr, kommer måske derned.. Men ikke sikkert.. Jeg ved man gerne vil hjælpe, men så skal man selv tage derned og redde de stakkels dyr, så er man sikker på der kommer hjælp..

Sorry for at ødelægge jeres gode tro, synes det er smukt at folk hjælper, men de brancher er snyd og humbug..

Anmeld

26. maj 2011

lucas<3

Bubbes skriver:

Hmm .. Jeg har abrejdet for Care Danmark  - det er godt nok til Afrika men men men - det er samme system..

Nej pengene når aldrig så langt..

Giver du 100,-, så går 25,- til adm. 20,- til mig som sælger, 25 til dem der giver pengene rundt og til løn.. Men jo de 30kr, kommer måske derned.. Men ikke sikkert.. Jeg ved man gerne vil hjælpe, men så skal man selv tage derned og redde de stakkels dyr, så er man sikker på der kommer hjælp..

Sorry for at ødelægge jeres gode tro, synes det er smukt at folk hjælper, men de brancher er snyd og humbug..

tark fpor svaret.. så blev jeg lidt kloger..

syns det er så synd for de dyr..

Anmeld

26. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

luppe-laban skriver:

hej piger..

gir i dem penge.?

Jeg er medlem og får jo så løbende updates. Det kan godt være en del af pengene går til administration, men de har altså også hjulpet mange mange dyr, og flere løbende. Så jeg vil gerne stå inde for dem. 

Anmeld

26. maj 2011

Sabsy

luppe-laban skriver:

tark fpor svaret.. så blev jeg lidt kloger..

syns det er så synd for de dyr..

Det er så synd - men det er jo derfor de ALTID bruger billeder af fattige børn, dyr der er meget syge og misbrugte.. Fordi det er det der sælger - hvis du viste billeder af en flok afrikanere der havde det sjovt og legede så ville folk jo ikke have dårlig samvittghed..

Men man er nød til at se på verdensplan - der er måske 1mia syge dyr og man kan ikke en gang redde en halv.. Ellers skal man adoptere et dyr dernede fra, så ved man nemlig at man har gjort noget godt..

Anmeld

26. maj 2011

BabyMus

Puha ja de reklamer er ikke rare. Skynder mig altid at slå lyden fra og kigge væn når de kommer på.

Men jeg er også bidragsyder til både WWF og WSPA - jeg har valgt at det er dyr jeg vil støtte, og ikke mennesker. Har simpelthen ikke råd til at støtte så mange ting på en gang.

Man har jo hørt meget om de ting og at pengene ikke kommer frem, men man bliver jo nok bare nødt til at stole på at ens penge kommer frem, ellers ville der nok aldrig være nogle som støttede noget. Og det kan godt være det hele ikke kommer frem, det ved jeg ikke. Men ja, man får et blad om de ting som der er sket og hvad de har klaret, reddet, lavet om på osv. Så en forskel gør det i hvert flad. (:

Så jeg betaler gerne for at hjælpe de dyr, og stoler på at jeg gør en forskel. (:

Anmeld

26. maj 2011

Fenris

Hej jeg plejede at støtte dem da jeg boede i USA- og derover er det et anerkendt sted- så jeg kan godt stå inde for dem .. Skal penge sendes til USA? Hvis Danmark ved jeg ikke om nogen penge bliver givet ud her først??
- anita

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.