Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
og det gør faktisk lidt nulle nalle. det sviger godt og grundigt, - så det er ikke noget jeg anbefaler :b - men ved ikke hvad jeg har lavet?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvad er en nippel????
Lise skriver: Hvad er en nippel????
Bondepigen skriver: Det er engelsk for brystvorte...
Det er engelsk for brystvorte...
nemlig - nippel er faktisk egentlig også blevet meget "dansk", eftersom der er mange der kalder dem for det.
Haha, ja selvfølgelig - som i nipple. Sorry, så det ikke lige..
Av, ja det må da gøre nas. Har du fået en sherifstjerne? (hedder det ikke det?)
anetteb skriver: nemlig - nippel er faktisk egentlig også blevet meget "dansk", eftersom der er mange der kalder dem for det.
Lise skriver: Haha, ja selvfølgelig - som i nipple. Sorry, så det ikke lige.. Av, ja det må da gøre nas. Har du fået en sherifstjerne? (hedder det ikke det?)
nej det tror jeg ikke har ingen anelse om hvordan det er kommet
Bondepigen skriver: Ja og det lyder da osse meget bedre end brystVORTE
Ja og det lyder da osse meget bedre end brystVORTE
ja, vorte lyder så klamt
anetteb skriver:
Bondepigen skriver: Men så må du da til lægen, så den kan blive helet. Det er da ikke så rart at have en revnet nippel allerede inden fødsel og amning...
Men så må du da til lægen, så den kan blive helet. Det er da ikke så rart at have en revnet nippel allerede inden fødsel og amning...
nej det har du ret i. men nu giver jeg det lige lidt for lige at se om det nu ikke bliver bedre. :-)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128