NF scanning..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.276 visninger
20 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Baby_girl2011

Igår var mig og kæresten inde og se lille bebs...

Jeg blev rykkede 1 dag og nu med termin den 4 dec isteden for den 3..

det var bare en kæmpe oplevelse at se den lille en.. og alt var bare perfekt..

plus tallende var bare super. Ligger i den lave gruppe for down..

nu vil jeg gå og glæde mig til at jeg skal til MD, og skal gå og vente på et brev..  men så længe den lille hygger sig, så er det vente tiden værd..

i skal da os lige have et billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

Leonora25

JessiMus skriver:

nu vil jeg gå og glæde mig til at jeg skal til MD, og skal gå og vente på et brev..  men så længe den lille hygger sig, så er det vente tiden værd..

TILLYKKE og dejligt med de flotte tal Det er bare så stort! Jeg var også afsted igår- det er jo en helt ubeskrivelig oplevelse at se sin lille baby sprælle rundt! Kunne have brugt resten af dagen på at ligge og nyde synet af den lille prut

Så har vi termin samme dag, jeg blev også rykket et par dage

Glæder mig også bare til Md nu

Hilsen Charlotte

Anmeld

26. maj 2011

Baby_girl2011

Leonora25 skriver:

TILLYKKE og dejligt med de flotte tal Det er bare så stort! Jeg var også afsted igår- det er jo en helt ubeskrivelig oplevelse at se sin lille baby sprælle rundt! Kunne have brugt resten af dagen på at ligge og nyde synet af den lille prut

Så har vi termin samme dag, jeg blev også rykket et par dage

Glæder mig også bare til Md nu

Hilsen Charlotte

Hehehe glæder mig da til at følge dig

Hvor skal du føde henne ? Sys det er øv træls at man skal gå og vente på et brev med en tid til MD scanning..

Anmeld

26. maj 2011

Leonora25

JessiMus skriver:

Hvor skal du føde henne ? Sys det er øv træls at man skal gå og vente på et brev med en tid til MD scanning..

Jaah - lige måde

Det må være ret forskelligt fra sygehus til sygehus, jeg fik en tid med det samme til d. 18/7. Jeg er tilknyttet Næstved sygehus.

Men tror da ikke du skal vente længe på det- det håber jeg ihvertfald ikke Det er dejligt at have nogle datoer at se frem til i løbet af ventetiden.

Hvornår skal du til første jordemoderbesøg?

Anmeld

26. maj 2011

Leonora25

JessiMus skriver:

Jaah - lige måde

Det må være ret forskelligt fra sygehus til sygehus, jeg fik en tid med det samme til d. 18/7. Jeg er tilknyttet Næstved sygehus.

Men tror da ikke du skal vente længe på det- det håber jeg ihvertfald ikke Det er dejligt at have nogle datoer at se frem til i løbet af ventetiden.

Anmeld

26. maj 2011

Baby_girl2011

Leonora25 skriver:

Jaah - lige måde

Jaaa helt sikkert.. men da jeg var til NF scanning med min datter fik jeg datoen med det samme..

Det skal jeg den 14/6.. Midt i min projekt uge.. Men hvad hulen.. Jeg er tilknyttet Viborg syghus..

Hvornår skal du afsted? Og har i fortalt familien det ?

Anmeld

26. maj 2011

Leonora25

Jeg skal til Jm d. 8/6 - og ja alt det her Nf + Jm ligger også lige midt i min eksamensperiode, og må indrømme at baby altså fylder det meste af min hjerne for tiden( selvom den er i maven)  Kan ikke rigtig koncentrere mig om de dumme opgaver!!! Så glæder mig til de er overstået, så jeg bare kan få lov at nyde følelsen af at være gravid, ihvertfald i sommerferien

Hvad er det for en projektopgave du skal igang med?

Ville først fortælle familien det her efter Nf, men min Mor er ude og rejse og synes lidt hun skal være den første Hun bliver bare såååå glad!!

Meeeen kom dog til at fortælle det til min søster igår - hun troede ikke på mig og ville have beviser, så var det jo heldigt jeg havde et par billeder fra scanningen

Har i fortalt det?

Anmeld

26. maj 2011

Baby_girl2011

Leonora25 skriver:

Jeg skal til Jm d. 8/6 - og ja alt det her Nf + Jm ligger også lige midt i min eksamensperiode, og må indrømme at baby altså fylder det meste af min hjerne for tiden( selvom den er i maven)  Kan ikke rigtig koncentrere mig om de dumme opgaver!!! Så glæder mig til de er overstået, så jeg bare kan få lov at nyde følelsen af at være gravid, ihvertfald i sommerferien

Hvad er det for en projektopgave du skal igang med?

Ville først fortælle familien det her efter Nf, men min Mor er ude og rejse og synes lidt hun skal være den første Hun bliver bare såååå glad!!

Meeeen kom dog til at fortælle det til min søster igår - hun troede ikke på mig og ville have beviser, så var det jo heldigt jeg havde et par billeder fra scanningen

Har i fortalt det?

jeg går på handelsskolen i silkeborg, og der skal vi lave et rejsebureau..

Ja vi har fortalt familen til det.. Da man hurtigt kunne se det på mig.. 4 gangs gravid men 2 gangs fødne..  Plus så arbejder jeg på et diskotek hvor jeg er bartender.. og der indholder det mange tunge løft.. så der var ingen diskution om vi skulle fortælle det eller ej..

Jeg glæder mig så meget til at kunne føle mig rigtig gravid.. Selvom jeg ikke burde klage.. Har ikke rigtig haft kvalme og opkast.. Men jeg er bare træt..

Jeg var os nød til at sende et billede til min svigermor igår efter scanningen..

Anmeld

26. maj 2011

Mira0911

JessiMus skriver:

Hvor er det dejligt... 

Men billedet, hvor er det? 

Anmeld

26. maj 2011

Baby_girl2011

sådan.. Nu virkede det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.