170811 skriver:
Tror helt klart du vil elske at flytte til landet, og have den frihed med have når den lille kommer 
Bor selv på landet og har have osv., og det er altså fantastisk!! Hvornår skal i flytte?
Det er tidligt du har fået bækkenløsning så?
Hvor lyder det trist. Jeg blev i starten sygmeldt pga plukveer, som jeg stadig også har mange af. Men her de sidste par uger er bækkenet også begyndt at volde større problemer, men håber ikke det bliver så slemt. Så her står den også på meget afslapning.
Vi flytter den 11 juni - altså om ca 3 uger... Det er gået meget stærkt, fandt en lejer i tirsdags, som stod uden tag over hovedet, så hun var villig til at flytte ind allerede den 15.
Det er super lækkert, det betyder at vi sparer nogle penge på husleje. Det er min fars hus vi køber, og fordi han pludselig er rykket en del pladser på ventelisten til de lejligheder (15 min gang fra huset) han gerne vil have, synes han at vi skulle se at komme ud af lejligheden. Så det første stk tid kommer i til at bo sammen allesammen - men det bliver kun hyggeligt :0) Håber dog at han får lejlighed inden lillemanden melder sin ankomst, så vi kan nå at få givet stuen den klat maling der skal til...
Jamen jeg glæder mig også rigtig meget til at få ro omkring mig. Bor pt i en skøn bylejlighed i centrum af Holbæk, men er ved at blive vanvittig over de måger der hyler op om morgenen. Og div moterbøller på gaden. Bliver også dejligt med den frihed det er med en have og tæt til strand og skov.
MEN jeg hader at køre bil - og har faktisk kke gjrt det i mange år. Så det skal jeg til at lære igen. Endvidere bruger manden jo bilen i hverdagen, og derfor er jeg bange for at komme til at føle mig lidt "fanget" derude. Der er ret dårlige offentlige forbindelser. Men det må gå jo...
Er glad for at kunne give mit barn et hus og en have, så må jeg selv lige klemme ballerne lidt sammen til jeg har vænnet mig til de nye omstændigheder 
Mht bækkenløsning... Ja, det startede faktisk uhyggeligt tidligt. Kunne mærke det næsten med det samme, trods at det er min 1 graviditet. Blev sygemeldt omkring uge 15-16 stykker mener jeg, da jeg også har et job der er fysisk krævende med tunge løft og meget gang. Det gik nogenlunde i starten, men synes det er blevet rigti slemt nu. Det gør av i lænden bare jeg går de 300 m der er over i kvickly. Og tør dårligt at lægge mig til at sove til middag mere, fordi at lænden ligesom "låser" eller "falder fra hinanden"... Ved ikke rigtig hvordan jeg skal beskrive det, det føles som om at der bliver boret kæmpe slagterknive ind i lænd/ryg når jeg skal flytte mig rundt i sengen. Nogen gange kan jeg slet ikke komme op, uden min tålmodige mands hjælp 
Gør dine plukkeveer ondt?