Hvor mange læser....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
9 svar
0 synes godt om
26. maj 2011

Babywish1

Hvor mange er jer skønne damer & mænd læser gruppen der hedder: Sange, rim og remser (Mener det er det den hedder)
Jeg har lagt et opslag der ind, og syntes ikke rigtig nogen skriver eller noget.? Der er mest gang i den alle andre steder?

Det kunne være sjovt at se hvor mange der egentlig læser og-eller kigger derinde.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. maj 2011

eElak

Babywish1 skriver:

Hvor mange er jer skønne damer & mænd læser gruppen der hedder: Rim, sange og digte (Mener det er det den hedder)
Jeg har lagt et opslag der ind, og syntes ikke rigtig nogen skriver eller noget.? Der er mest gang i den alle andre steder?

Det kunne være sjovt at se hvor mange der egentlig læser og-eller kigger derinde.?

Jeg havde ikke hørt om den, før du lige har nævnt den.. 

De grupper som jeg bruger er:

Ordet er frit
Før rund nu sund (lige begyndt)
Enlig mor/far (som er ret så død)

Indimellem bruger jeg også børn 1-3 år og 1. kvartal 2009, men det er meget begrænset...

Synes i det hele taget der er mange kategorier herinde, og jeg når aldrig at kigge dem alle igennem..  

Anmeld

26. maj 2011

Carina1977

Jeg kigger faktisk aldrig derinde. havde jeg haft mindre børn, så kunne det være jeg havde gjort det....men min søn er snart 11 år

Anmeld

26. maj 2011

Babywish1

KaLee skriver:

Jeg havde ikke hørt om den, før du lige har nævnt den.. 

De grupper som jeg bruger er:

Ordet er frit
Før rund nu sund (lige begyndt)
Enlig mor/far (som er ret så død)

Indimellem bruger jeg også børn 1-3 år og 1. kvartal 2009, men det er meget begrænset...

Synes i det hele taget der er mange kategorier herinde, og jeg når aldrig at kigge dem alle igennem..  

Det da bare lidt ærgeligt syntes jeg
Så ville da høre hvem der egentlig vidste eller kendte den.
Ja også hvem der læser der ?
For jeg har efterhånden smidt nogle ind. Og der er bare INGEN der kigger eller noget. Den er noget så død

Anmeld

26. maj 2011

Mi

Jeg læser kun det er er på forsiden

Anmeld

26. maj 2011

Babywish1

Carina1977 skriver:

Jeg kigger faktisk aldrig derinde. havde jeg haft mindre børn, så kunne det være jeg havde gjort det....men min søn er snart 11 år

Man kan da godt kigge i sange, rim og remser selv om man har barn på 11

Anmeld

26. maj 2011

Carina1977

Babywish1 skriver:

Man kan da godt kigge i sange, rim og remser selv om man har barn på 11

Hehe jamen jeg har altid sidestillet den med mindre børn....ved sgi egentlig ikke hvorfor jeg har gjort det  og min søn beder mig om at holde mund, når jeg begynder at synge

han gider ikke sådan noget rim/remser, sang længere haha

men måske jeg lige skulle gå ind i den kategori og lure

Anmeld

26. maj 2011

mulle7430

Mi skriver:

Jeg læser kun det er er på forsiden

det samme her

Anmeld

26. maj 2011

Babywish1

Carina1977 skriver:

Hehe jamen jeg har altid sidestillet den med mindre børn....ved sgi egentlig ikke hvorfor jeg har gjort det  og min søn beder mig om at holde mund, når jeg begynder at synge

han gider ikke sådan noget rim/remser, sang længere haha

men måske jeg lige skulle gå ind i den kategori og lure

Nåår så forstår jeg
Jeg så det som en gruppe med børn Du troede jeg mente..
Skidt pyt
Men dejligt du kigger..

Anmeld

30. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Babywish1 skriver:

Hvor mange er jer skønne damer & mænd læser gruppen der hedder: Sange, rim og remser (Mener det er det den hedder)

Jeg har fuldstændig overset den kategori 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.